![]() |
Frank Saainatra #1246
zo.
|
Voor de mensen die graag een lijstje zien:
Carn 65 N00dles 44 sann 43 Absinthe 39 Etmakas 38 Medeia 37 Uice 34 Paranoide 24 egon 23 Batave 18 CreativeMusic 18 Geel 13 Commendatore 12 Kazet Nagorra 12 Sander. 12 White Trash 10 *Miekje* 9 Moesasji 8 Jaeger 7 Dobermann 7 Andijvie 6 wheezle 3 Faded-Away 2 Lucky Luciano 2 Moz 2 Pippeloen 2 Tink* 2 Little Phoebe 2 Stefenootje 2 Sherlock 2 Signy 1 Sarah 1 Rationeel 1 |
van de keren dat ik wel rookte natuurlijk, malle sander
|
Er is een groeiende intolerantie jegens diverse godsdiensten. Het is aanleiding tot grote bezorgdheid. Concrete maatregelen om de strijd ertegen aan te gaan, moeten zo snel mogelijk worden getroffen.
Daarover was iedereen die woensdag deelnam aan een bijeenkomst van de ChristenUnie over antisemitisme het wel eens. Joden, Marokkanen, christenen en politici van verschillende partijen namen deel. Afgelopen zomer nam de Kamer een motie van de SGP aan over een actieprogramma tegen antisemitisme. Door de formatie kwam het er nog niet van, maar nu zal er begin volgend jaar over worden gedebatteerd. :D |
oo hoelaat is het. |
hey, de eerste keer dat ik on top sta geloof ik :cool:
|
Citaat:
Alternatief is zelf allemaal wegbrengen, dan is contact met ouders helemaal minimaal, want dan heb je een excuus om gauw verder te rijden ('nee drankje gaat echt niet, ik heb nog 10 koters in mijn auto die ik niet zomaar langs de snelweg mag dumpen'). Dus. Maar neem toch maar geen kinderen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
*onzin op Carn tatoeëert*
|
Citaat:
|
hahahaha joris was gister notabene op een soort van DK-meet hahahaaha.
|
Citaat:
Citaat:
|
Oh en mensen ik kan weer legitiem vluchten, Mithfahrgelegenheit naar Göttingen (en treinkaartje terug, dat dan weer wel) zijn een feit. *O*
|
2 posts maar, een unicum!
Hoe zou het gaan met Moz? Ze heeft een tijd niet gepost. |
:D Dit kon dus al in 1931. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Dit blijkbaar ook. Voor de jaren vijftig was alles anders. |
Citaat:
|
Citaat:
@Moesasji, beetje laat: ik was je Hallelujah-filmpje aan het luisteren en toen viel m'n internet weer uit, maar die was best nice (Y) Niet om naar te kijken, wel om naar te luisteren (y) |
Citaat:
Eh, absinthe en ik zijn wel echt die hard dk hoor :o |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uitlokkerd. |
Poosje terug gehoord bij ons op de TD:
*telefoon gaat* 1: "Met X." 2: "mrugbmbmbl mbmb mbrrrlblblb aawwmnn!" 1: "Oh? Lekkage? Van boven naar beneden zeker?" 2: "..... UHFFHOSI NMNDNAMDMA ASHJKFH!" 1: "Ja, ja. Ik kom er al aan." |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh, derde uitnodiging voor hospiteren deze week. Als ik dit strak plan kan ik gewoon vier avonden per week gratis drinken (y), maar eerst slaaptijd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Zwangerschapstopic *O*
Heerlijk kneuterig. |
hebben jullie zoveel forumers op msn joh?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik niet hoor.
|
Citaat:
|
N00dles, als je mij niet vertelt wat je gezegd hebt kan ik dat niet accepteren en dan is het dagdag.
|
Citaat:
|
Want het zal jullie niet verbazen dat ik een van de huilies ben die besproken werd omtrent dat onderwerp!
|
Citaat:
|
Ik haat N00dles niet hoor. Hij kan leuk tekenen en grappig uit de hoek komen.
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Ik heb minstens 6 forumerds op msn. :o Alleen is één nooit online, en de andere twee, daar praat ik niet mee.
|
Citaat:
Citaat:
|
of, je draait de vraag om.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:49. |