![]() |
Coco avant saainel #1247
:)
|
Sneeuwprut is nu natte sneeuw, dus nog steeds vieze, koude troep, maar het ziet er al wat vriendelijker uit!
|
Ik wil geen sneeuw :(
|
Citaat:
|
ik wil nog even naar de ikea en de blokker maar het regent:(
|
haha Rationeel :D goede reactie inderdaad, wel lekker duidelijk :D
|
Is niemand de curieuze avatar van deze forumer opgevallen, of zit ik op de latetrain?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga nu toch maar een pasfoto laten maken...het kan nog!
|
Citaat:
|
Ik kan geen avatars zien met de mobiele skin :(
|
@commendatore, heb ik na het recoveren geprobeerd (heb uiteraard niet geprobeerd te saven na die error) maar helaas!
NU tijd voor koffie en daarna maar is verder aan mn paper |
Citaat:
|
ik hou, hoe ontzettend cliché ook, ontzettend van lange sluitertijden :cool:
|
heb ik weer zeshonderd foto's van wapperende handen, in plaats van aan mijn schoolwerk te werken :o
http://2.bp.blogspot.com/_20zC-AKg0J...perhandjes.jpg |
Goed schatjes, ik ga richting werk voor functioneringsgesprek & kerstborrel en dan door naar Zwolle voor gala, en morgen ook de hele dag fijn bierslempen. Als ik weer in het land der levenden ben laat ik wel weer wat van me horen :p
|
Citaat:
|
Oef, sneeuw getrotseerd, 4 pasfoto's rijker, 10 euro armer!
|
Citaat:
|
kan iemand mij uitleggen waarom de ID-kaart (of elk ander document) zo achterlijk duur is? Het laten drukken is in 5 seconden gedaan, waar zit het geld hem in?
|
Gemeenten zouden identiteitskaarten voortaan gratis moeten verstrekken. Het gerechtshof in Den Bosch vindt namelijk niet dat de burger voor de kosten moet opdraaien. Het belang van de overheid bij het gebruik van de identiteitskaart is groter dan dat van de burger, meent het hof.
(Y) Nu moeten ze even snel beslissen, laat de overheid zelf maar dokken voor iets wat ik zelf niet wil hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Beseffen jullie wel dat Moz al bijna 27,5 uur niet heeft gepost? :cool:
|
Citaat:
|
Oeee! Baby Moz in aantocht!
|
Mozbaby imo :3
|
Ja, ik ben benieuwd naar de mozbaby *o*
|
spannend *O*
|
Is ze ook al uitgerekend?
|
Hij is geboren!! Zie L&R!!!
|
whahahahaha grapje :bloos: :d;d;D;d;D:d;d;:D;d:D
|
:nono: niet grappig
|
ik vind zelf van wel :bloos:
|
Ja maar als je met Kazet woont, vind je jezelf wel vaker grappig.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die scholierenchat met Keith Bakker kan ik echt niet normaal meer lezen.
|glamour| heeft Kiki uit de serie Anorexia? |KeithBakker| Nee, Kiki heeft geen anorexia en het gaat heel erg goed met haar. Ik heb haar vorige week gezien. Uhuh, "gezien". :D |
Welkom op Scholierenchat!
Er zijn 26 bezoekers in 2 kamers. Je bent in Kees van Nieuwkerk. GADVERDAMME! |
KeesVNieuwkerk: @dagdr..: ik denk een gevarendriehoek die waarschuwd voor overstekend wild. of zo'n blaauw rotonde bord. Of een combinatie van beiden. Dat je op de rotonde moet oppassen voor overstekend wild
:cry: |
Wat een eikel is die Keith Bakker toch.
|
Citaat:
|
Alleen de (expres?) domme vragen van Dingaantouwtje komen door, maar intelligente vragen van mij niet :(
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25. |