![]() |
ik voel dat ze me leuk vind maar ze wil niet!
ik heb een probleem,
ik ben al een tijdje met een meisje smsen en msnen ik ken haar nog van de middelbare school we hadden de laatste keren toen we elkaar spreken over relatie enzo, ik heb al een paar kker gevraagd of ze iets komt drinken. en steeds uitstellen, ik vroeg het me af, ik vraag haar als je me niet leuk vind moet je het gewoon zeggen?! toen zei ze dat ze voorloopig geen vriend wil:S ze zegt ik ben al 2 keer gedumpt en wil geen 3e meemaken en ik zeg dit zal niet gebeuren!! maar nu stuurt ze niks meer terug wat kan ik hier aan doen dat ze dat gevoel van zich afzet? ik wil haar heel graag ze is leuk en lief!!!!! ik hoop een duidelijk en serieus antwoord te krijgen bedankt voor jullie begrip:) |
als ze niet wil, wil ze niet
|
maar er is iets dat haar tegen houd
hoe kan ik dit voorkomen |
kan zijn dat ze je niet af durft te wijzen op een directe manier en dat ze daarom zegt dat ze voorlopig geen vriend wil.
|
Citaat:
maar als je der spreekt dan laat ze daar in ieder geval nixs van merken:confused: |
Meisjes kunnen ook goed liegen als dat moet. Als ze zegt dat ze niet wil kan je daar weinig aan veranderen en dan is dat gewoon zo. Jammer voor je, maar ja. Je kan wel 'voelen' dat ze je leuk vindt maar ik denk dat haar uitlatingen over wat ze wel of niet voor je voelt wat betrouwbaarder zijn daarin.
|
Misschien door de uitstraling van haar kan "eruitzien/voelen als leuk vinden" ook gewoon beleefd en aardig zijn.
Ik zou zeggen als zei het niet wilt niet gaan pushen. nee is nee. Er zijn er altijd nog genoeg en je bent jong zat;). |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |