![]() |
Wat sneeuw zeg! #1248
:)
|
Vrijmibosaai? Da's toch nie relevant! :(
|
Nee roep maar.
|
Ik vind jouwes anders ook geen literair hoogtepunt!!!
|
Citaat:
|
Ik ga mijn leven wagen! Ik ga door de sneeuw naar de supermarkt, als dat maar goed gaat!
|
Ba-dum d.....
Laat maar. |
Waarom heeft iedereen toch allemaal sneeuw :( ik wil ook. Het begon vanochtend al heel goed te sneeuwen, maar nu is het meeste alweer weg.
|
Citaat:
Ik wil ook 20cm! |
Nou ik weet niks. Help me even.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, ik vind deze titel best leuk, maar er moet per se saai in. |
Nou, het viel mee, maar één uur vertraging.
|
mijn baas belde net. het reed niet door op de A10, dus hij heeft de vluchtstrook maar gepakt: dat rijdt wel!
en nu volgt iedereen hem blijkbaar :D op naar boom! en lekker tanken, want volgens mij kom ik vanavond niet meer thuis, en dan kan ik maar beter genoeg bloed in mijn alcohol hebben om lekker warm te blijven :y |
@Etmakas: dat zegt mijn moeder ook altijd (die sig). Altijd? Ja, altijd, ze zegt niks anders.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Geen saai in de titel OMGGGGG wat een unicum.
|
Citaat:
daar heb je een punt :y ciao :D |
Citaat:
|
Wat is boom!, een café?
Of boom! chicago? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
in het prille begin hadden we nog weleens titels als 'what boring say', maarja, eigenlijk zit daar ook saai in. Nou ach, dit is ook een variant. |
de kerstkransjes in de boom zijn best lekker zo!
|
Citaat:
Zoals 'komt voor de bakker' enzo, fucking mooi. (y) |
Wat vinden jullie van AH Excellent chips? Ik vind ze echt knoerthard. Die Kettle Salt&Pepper zijn daarentegen wel weer lekker (Y)
|
Citaat:
|
De buren zijn patat aan het bakken, mwaa, nu heb ik een patatcraving.
En ja, ik heb mijn raam open. :):) *masochist* |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
De VARA-talkshow De Wereld Draait Door (DWDD) zal vrijdagavond eindelijk een goede muziekband in huis hebben. Speciaal voor de laatste reguliere uitzending van het huidige DWDD-seizoen zal het Jostiband Orkest gaan optreden.
:'''') Het wordt steeds erger met DWDD |
Citaat:
|
Oh en als update:
Door de slechte weersomstandigheden kan het uitgenodigde publiek niet bij de DWDD-studio komen. De redactie van het programma roept via een modern Twittertje op 'iedereen die in Amsterdam woont en graag te gast wil zijn vanavond bij DWDD', naar de studio te komen. :D:D |
Ik had laatst een keer chips van paarse aardappels, dat was leuk. Niet zozeer lékker, maar wel leuk.
|
Ik had laatst die groentechips van de AH gekocht, ik dacht, weer eens wat anders.
Nouuuu VIES! |
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/...590387-310.jpg
Stefenootje, heb jij nou je bericht verwijderd of stond er zoiets fouts dat een forumbaas dat moest doen? :') |
Citaat:
huh, staat dat er zo bij jou?:confused: |
Citaat:
Misschien was ik per ongeluk heel even fb gemaakt :cool: |
Mongool met een schijf ananas om zijn nek....
Spoiler
:D:(:D:( |
Ik ben net een uur bezig geweest om 1 trap schoon te maken :( We moeten binnenkort echt eens een huisvergadering want het is nogal kut dat 1 huisgenote en ik de enige zijn die hier in huis iets doen. En in ons contract staat iets van: Als je hier woont, dan moet je helpen schoonmaken. Als je dat niet doet, laat ik het op jouw kosten doen.
En dat ga ik inzetten ook... zeikmannen. |
Ik zeg dat ook heel soms :o:o
|
Citaat:
ik hoorde laatst ook heel veel grapjes waar ik heel hard om moest lachen :(
Spoiler
:( |
:D
Best leuk |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:59. |