Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Seksualiteit (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=28)
-   -   Mischien een beetje raar?!! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1822715)

miseryboy 18-12-2010 05:37

Mischien een beetje raar?!!

Nou mijn probleem is niet echt een probleem ik wou het met jullie bespreken.
Ik heb wel eens afgesproken met 3 vrienden en 3 vrindinnen. Een van die jongens begon aan tieten te zitten. Toen zijden die meijes ongeveer gelijkertijd, wil je het dan kom maar?! Echt vaag maar ik begon dus te zoenen en te strelen met meisjes. Maar het grootste probleem is eigenlijk dat ik 14 ben en dan al een soort van ''gangbang'' doe? Kan iemand mij raad geven of gewoon zeggen dat het dom is!

Kikaa 18-12-2010 07:50

Ik denk, dat als je het hier post, dat je het nog niet zelf wilt. Als je het zelf niet wilt dan moet je het gewoon niét doen.

Pluis 18-12-2010 08:05

Tja, het is pas dom als jij zulke dingen doet als je dat eigenlijk niet wil. Als je bijvoorbeeld dat soort dingen liever bewaart voor een leuk vriendinnetje waar je een relatie mee hebt, ja dan is het dom.
Maar als jij, zoals tegenwoordig een heleboel jongens en meiden, vooral apegeil bent en het niet zo interessant vindt of je nou zo'n meisje ook echt lief vindt, tja dan moet je het zelf weten.

Smokeyking 22-12-2010 18:24

Ik vind seks nog steeds iets wat je met iemand moet doen waar je van houd, maar dat terzijde. Als jij daar niet zo over denkt, en jij je er goed bij voelt. Moet jij dat toch gewoon doen!

Appj 30-12-2010 15:04

Ik kan wel zeggen dat het dom is xD

JBS95 02-01-2011 14:02

nee joh is niet raar als je er zelf voor stond heb zelf ook wel is met 2 meiden en een goede vriend van mij bij elkaar seks gehad, kijk ik deed niks met die goede vriend van mij dan maar dat kan ook je moet gewoon doen wat jij en de andere ook willen dan is het niet raar

Queasy 02-01-2011 17:49

14 is daarvoor wel erg jong vind ik persoonlijk:O
Maargoed je bent nieuwsgierig en je wilt het uitproberen.
Het feit dat je er onzeker over bent en er schijnbaar niet volledig achterstaat betekent dat je het voorlopig niet weer moet doen.

Wacht tot je een vriendin krijgt ofwat en ga dan lekker uitproberen.
Als je wat ouder bent kun je altijd nog een gangbang doen of whatever. (mij lijkt het persoonlijk alleen niks)

miguel301 02-01-2011 22:11

Citaat:

JBS95 schreef: (Bericht 31226359)
nee joh is niet raar als je er zelf voor stond heb zelf ook wel is met 2 meiden en een goede vriend van mij bij elkaar seks gehad, kijk ik deed niks met die goede vriend van mij dan maar dat kan ook je moet gewoon doen wat jij en de andere ook willen dan is het niet raar

Je moet inderdaad doen wat jijzelf wilt maar ik ben het niet zo eens met wat jij zegt 'doen wat de anderen willen". Als je u goed voelt bij wat de anderen doen en zelf ook wilt meedoen is het geen probleem. Maar als je zelf onzeker bent of helemaal niet wilt meedoen, moet je zeker niet doen wat de anderen willen, want dat kan wel eens verkeerd aflopen.;)

Mr.Banana 04-01-2011 14:20

Nou kijk als het alleen bij strelen en zoenen is gebleven lijkt het mij geen groot probleem... Maar je moet zowieso niks doen wat je niet wil, of waar je over twijfelt...

Queasy 04-01-2011 18:31

Het is een probleem als jij het een probleem vindt en er eigenlijk spijt van hebt.

DAH 04-01-2011 19:44

14 is inderdaad wel erg jong (ik ben ook nog maar 15), en ik vind de reactie van die meiden dus best raar, eigenlijk.
Ik vind dat best sletterig.
En ik denk ook: De eerste keer moet je het doen met iemand van wie je houdt. Maar daar denkt niet iedereen hetzelfde over, denk ik. (No offence)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:56.