![]() |
De Wereld van Saaifie #1250
Want die heb ik net gekeken :bloos:
|
|
Die kijken wij nou bij filosofie! Ik vind dat muziekje zo fijn (Y)
|
Citaat:
|
Ik heb het boek gelezen, maar ik vond het op een gegeven moment best moeilijk en toen had ik er geen zin meer in:o
|
|
Is Etmakas lesbie?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vergeet het ook wel eens hoor, maar ik dacht ook dat dat wel algemeen bekend was :p
|
Oh en nu het er toch over gaat!
Citaat:
|
Wel fijn, het wrange is alleen dat het ze waarschijnlijk niet ten goede gaat komen.
|
Well crap -o- ik dacht net nog 'het is nog maar 10 uur, lekker vroeg op bed vandaag!', is het verdorie ineens 11 uur (N)
|
Citaat:
|
Ja, maar je moet ergens beginnen.
|
Citaat:
|
Ik vind trouwens dat iedereen wel heel fijn praat in LOTR. Vooral de r-en worden zo mooi uitgesproken (Y).
|
Vind het sowieso bizar dat het iets zou uitmaken.
De Heer ziet toch ook geen verschil /religieus :o |
Heb nog steeds nooit iets gezien van LOTR :o Ik ken mezelf, ik let niet zo goed op, en het lijkt me dan echt zo'n film waar je geen hol meer van snapt.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Zeuren is voor homo's (huhu).
Waarom zit ik Into the Wild te kijken :facepalm: dat vind ik echt een waste of life film. *zapt* |
Citaat:
Oh, ik zou echt totaal ongeschikt zijn voor het leger. Ik ben te vaak ziek en ik word helemaal naar bij de gedachte dat ik iemand pijn zou moeten doen. Maar als ik opgeroepen zou worden voor dienst zou ik wel gaan, anders moet iemand anders in mijn plaats anderen pijn oden en dat wil ik ook weer niet. Maar ik in het leger, dat zou echt de grap van de eeuw zijn :D |
Dat 'ongeschikt' is op mij geinspireerd.
|
Citaat:
En dan de hele tijd roepen ' 'Wie is dat nou weer? Is dat dezelfde als die ene andere? Wat gebeurde er nou net? Ik snap het niet!' ' |
Meh ik wil mijn galafoto's hier posten, maar dat gaat dan weer tegen mijn principes in om geen foto's van vrienden van me te posten, en om ze er allemaal af te knippen is ook stom want de foto's zijn juist zo leuk omdat we allemaal idioot doen. Bweh.
|
Het is dat het onmogelijk is, anders zou ik het hele leger willen afschaffen.
|
Citaat:
|
Kom op Sam, neuk Frodo in zijn kont, je wil het!
|
Citaat:
|
Ik ga m'n tanden maar even poetsen. Toch maar straks op bed.
|
Mijn internetloverboy vraagt me nu of ik een reactie wil geven op zijn hyvesfoto :D ahhhw.
|
Citaat:
|
Ik vind de CGI echt zó slecht. Sommige CGI-shots zijn echt heel lelijk geintegreerd in live action beelden.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat schijnwerpertje van het oog van Sauron :D(N) Net een zaklampje waarvan de batterijen bijna op zijn.
|
Citaat:
|
Citaat:
:D<3 hij is vermaak |
Mmmmmm lekker bloederig stompje :)
|
Phoebe, heb je mijn hyves? De laatste reactie op mijn profielfoto is van hem :o :D
|
overstromend hoofd :mad:
|
Citaat:
Hier is een lijst. Costa Rica heeft de meeste inwoners van de lijst, ruim 4 miljoen. |
Ik vind het echt onzin om legers af te schaffen. Legerparades :bloos:<3
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:01. |