![]() |
Profielwerkstuk aspirine
hallo,
ik doe mijn pws over aspirine, en nu heb ik een online enquête gemaakt, zouden jullie misschien zo aardig willen zijn om hem in te vullen;) Duurt maar 5 minuutjes:) Klik op de onderstaande link voor de enquête. https://spreadsheets.google.com/view...VWcxdDBIWEE6MQ alvast bedankt!!!! |
Ingevuld!
|
Thanks!!
|
Citaat:
|
Ingevuld.
|
bedankt allemaal, maar hoop dat er meer mensen invullen zodat ik een betere conclusie kan trekken!
|
Ingevuld. Succes ermee!
|
Ik wilde het in gaan vullen, maar aangezien ik nooit aspirines gebruik kan ik sommige vragen niet beantwoorden en de enquête dus niet afmaken.
|
opzich kan je hem wel invullen alleen dan hoef je de niet verplichte vragen niet te doen:)
|
hallo allemaal,
ik zie dat veel mensen dit form lezen maar er vullen maar weinig mensen de enquête daadwerkelijk in zouden jullie het alsjeblieft wel willen doen? Zodat ik een betere conclusie kan trekken. Alvast bedankt:) |
Ingevuld :)
Ik heb ook een keer aspirine gemaakt op school *O* |
Ingevuld. Maar alleen... als ik aspirine ga kopen :P dan let ik nergens op. Dan pak ik het eerste beste wat ik zie, of wat de verkoopster me aansmeert :P. Maar die optie stond er niet bij...
|
Ik gebruik nooit aspirine, alleen maar paracetamol :O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ingevuld
|
Citaat:
|
Hou je er wel rekening mee dat er veel mensen zijn die aspirine zeggen als ze paracetamol bedoelen?
|
Ik heb de enquete trouwens wel ingevuld maar kon hem niet versturen omdat bij de vraag "Stel u heeft lichte hoofdpijn, wat voor aspirine neemt u dan in?" de optie 'geen enkele' er niet bij staat, en hij het foutrekent als ik die vraag niet beantwoord.
|
Citaat:
|
in de inleiding staat dat je dan alsnog de enquete kan maken, je hoeft de niet verplichte velden dan niet in te vullen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
He mensen kunnen jullie aub deze enquete invullen want ik heb veeeel meer mensen nodig:)
|
ingevuld
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
DUS er ontbreken geen antwoord-opties!! en als je t hiermee niet eens bent kijk dan eerst naar de actuele vragenlijst!!! |
ingevult
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:08. |