![]() |
Leuke film voor een 17-jarige jongen?
Genre: humor/actie.
Budget: onder/rond de 10 euro.. Iemand ideeën..? |
Ik moet zeggen dat de reclame: 'Download' heel toepasselijk is bij dit topic..:P
|
Rambo IV had ik een paar weken terug bij de mediamarkt voor 1,50 en hij viel me niet eens tegen :P
Welke ook wel onder de 10 euro zitten: Watchmen Shutter Island The Dark Knight Memento Loop gewoon een random multimediazaak binnen en ga wat neuzen tussen de dvd's, goede kans dat je wat leuks tegen komt voor minder dan 10 euro :o |
ik wist niet dat alle 17 jarige jongens van dezelfde films houden
|
Moet het een nieuwe film zijn of mag ie gerust een paar jaartjes oud zijn? Fight Club, Snatch, Pulp Fiction, Reservoir Dogs en Trainspotting. Die films vond ik destijds gaaf, nog steeds. Die liggen nu gewoon in de budgetbak, misschien €5 per DVD.
|
Dat doen ze wel actie geweld, een vleugje naakt en een paar goede grappen en elke tiener vind het een prachtfilm.
|
Superbad. Tieners, flauwe grappen, geweld en volgens mij zitten er ook tieten in.
|
There will be Blood. (y)
|
kick ass
|
Die-hard!
|
From Paris with Love :D
|
X-Men Origins: Wolverine
Nightmare Before Christmas (moet je wel van houden) Rocky (deel 1 t/m 4, 5 kan. Rocky Balboa is ook wel leuk) Gran Torino District 9 Die Hard with a Vengeance Gangs of New York The Departed Rambo AVP2 (Alien Versus Predator 2) Back to the Future (1 t/m 3) Terminator 2 James and the Giant Peach (moet je ook van houden) Man ik kan nog wel ff doorgaan. Films zijn nou eenmaal mijn hobby :P. Ik vind het moeilijk om in te schatten welke films intussen een euro of 10 zijn. Wat ook een idee is: websites van Bol of FreeRecordShop doorneuzen voor DVD's van een tientje. Als een film je wat lijkt kijk je even op www.imdb.com voor een rating en een trailer. IMDB is de database voor filmliefhebbers, daar vind je alles wat je wilt weten. Hopelijk heb je hier wat aan. |
Get Smart
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:47. |