![]() |
Waardeertopic
Voor je waardeermomenten.
Auto rijden in de sneeuw. |
Plannetjes die nog beter uitpakken dan gehoopt <3.
|
wijn
|
(Zes jaar oude) port.
|
Citaat:
OT: sigaretten <3 ff3 op mijn telefoon <33333333333 |
Citaat:
OT: ehmmm, nachtelijke msngesprekken met sann. <3 |
Citaat:
OT: ehhhhhhh de sigaret die ik NU opsteek en met nu bedoel ik ook precies het moment dat ik op reactie versturen druk |
Malle poeperd :D
|
Ik heb mijn laatste werkdag van 2010 achter de rug!!! *O**O**O**O*
|
Saved by the Bell op Nickelodeon :cool::cool:
|
Met mijn beste mattie cruisen :cool: en autopech krijgen :d
|
Citaat:
|
Morgen een nieuwe boiler krijgen! Eindelijk weer normaal kunnen douchen:-)
|
De site van Mustard Magazine waar je allerlei 'papercraft' dingetjes kan uitprinten van allerlei komieken/sitcom charactars en er poppetjes van kan vouwen. Superleuk.
Ik ga de hele cast van de IT-crowd vouwen! http://www.mustardweb.org/paperpeople/ |
De pot met kerstkransjes op tafel :bloos:(Y) hij zal toch leeg moeten voordat ik vrijdag voor een tijd naar thuis-thuis ga :o
|
Night at the Museum en nu nog een stukje Love Actually <3
|
De (afgezaagde) films met kerst. :o
|
Gister had een collega van mij een vrouw van 90 aan de lijn, die had aangegeven donateur te willen worden van een goed doel voor weeskinderen, geloof ik. Door de luidspreker hoorde we een heel verhaal. "Nou ja dat weet ik eigenlijk niet zeker want volgens mij steun ik al een stuk of 25 à 30 goede doelen. En waar richten jullie je dan op? Want nou ja, die goede doelen allemaal. De een is dan voor zwakke longetjes hier, dan voor blinde kindertjes daar, en als die allemaal nou gewoon samenwerken en het geld onderling verdelen... Maar jullie richten je dus op kinderen in het algemeen? Want dat is wel heel erg breed, hoor. Of zijn dat dan voornamelijk weeskinderen, waarvan de ouders zijn bezweken aan een geslachtsziekte van het een of ander?"
Echt, het was prachtig. |
Vanavond met nog een dinnie bij een dinnie thee drinken, koekjes eten en Polar Express kijken <3 /vrouw.
|
Het voelde zo warm dat ik zonder muts op heb gefietst. (y)
|
Braadworst met besciamellasaus en creme fraiche en champignon-groentemix en pasta. Ik moet het nog klaarmaken, maar ik waardeer het nu al.
|
Winter/bitterkoekjesvla <3
|
Woeii, mijn klant heeft zijn eerste factuur voldaan (Y)(Y) Week lang in spanning gezeten of dat geld er wel zou komen :o
|
Bramentaart met amandelcrème voor morgen, hij ruikt lekker. (y)
|
Eindejaarsuitkering <3
|
De grote cirkelzaag die in mijn kamer staat :D
|
Citaat:
Ontopic; dat de eigenaar van 'mijn' Super de Boer zo'n workaholic is (y) Gewoonlijk gaan ze om negen uur dicht, en ik wilde nog boodschappen doen maar ik was om half tien pas in de buurt van mijn huis. Maar er brandde nog licht, de eigenaar zat nog aan een kassa met een collega te praten, en er liep ook net iemand naar buiten, dus ik liep even naar binnen om te kijken what's up. > "Hallo, zijn jullie vandaag tot tien uur open? *rondkijkt* Of zijn jullie al dicht?" < "Joah, mwoh, neuh. Moet je iets hebben dan? We gaan wel sluiten als jij klaar bent met boodschappen doen." Há. Tevens waardeer ik het boodschappen doen in een compleet verlaten supermarkt. Niks geen rijen bij de kassa, krijsende kinderen, twijfelende mensen voor het schap waar jij bij wil en kutmuziek op de radio :cool: En met kerst zijn ze ook open (y) Wat qua aanwezige hoeveelheid mensen natuurlijk minder relaxt is, maar het is wel prettig dat ik nu geen rekening hoef te houden met geen-boodschappen-kunnen-doen-tijdens-kerst. |
Citaat:
|
Dat ik net samen met docenten en leerlingen die iets te die-hard waren een katerontbijt heb samengesteld. Er lag 25 cm sneeuw, we zaten in de lerarenkamer, en we waren met een stuk of 20 mensen. Super gezellig! Nog nooit zo fijn ontbeten :D
|
Geld van Duo. <3
|
Nieuwe tv! Wooooooooooohooooooooooooooooooooo!
|
Citaat:
<3 |
Het feit dat ik morgen pas 17.00 o moet:)
|
Oud maar gaaf: de geschiedenis van de Sovjet-Unie verteld als analogie van Tetris. <3
Jaeger naamzoek. |
De zon in mijn woonkamer, terwijl buiten alles wit is :cool:
|
6 feet under (y)(y)
|
Citaat:
Eigenlijk de eerste serie die ik zag met min of meer serieuze homoseksualiteit; dus niet van die typische kuthumor door stereotype trutjes. Dat was een aangename verrassing. |
Citaat:
|
13,5 uur geslapen. Zo gaat de kerst lekker snel voorbij :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blije cavia's die vreugdensprongetjes maken <3.
|
Volgende week vrijdag weer Flikken Maastricht *O* *O* *O*
Lucky Luciano LL naamzoek. |
Op dit moment kan ik heel 2010 eigenlijk wel waarderen.
|
Citaat:
|
Oude cabaret!
|
Citaat:
OT: weer lekker thuis, alles uitgepakt enzo (Y) |
BBC 6music en het radioprogramma van Edgar Wright, Simon Pegg en Nick Frost.
Ohmylordy, supertoffe muziek en die 3 bij elkaar zijn natuurlijk ook nog eens heel erg grappig. http://www.bbc.co.uk/iplayer/console...and_Simon_Pegg <333333333333 |
Deze serie:
http://weblogs.vpro.nl/oostwaarts/ |
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:02. |