![]() |
Bomfunk MSaais #1251
Morgen ofzo wil ik een nieuwe bouwen. White Trash naamzoek, morgen samen sneeuwpoppen bouwen?
Edit: Ook Lorelei, Medeia, Carn, Absinthe, Deadlock, (als jullie in Utrecht kunnen komen), Tigerly, Mephisto, Changshan en andere mensen uit Utrecht die ik nu vergeet naamzoek voor groot sneeuwpopbouwfestijn. Edit2: en rationeel, die is nu natuurlijk ook utrechter! naamzoek. |
Ik regel liters gluhwein!
|
Citaat:
|
Je vindt het zeker niet goed als ik pas na 8 uur naar Utrecht kom en dan blijf slapen Sann? :o Want ik vind het wel een heel leuk idee, maar het is kortdag en ik moet werken en bij m'n moeder eten...
|
Citaat:
|
Ja, vind ik ook, maar ik heb er nogal een hard hoofd in dat de trein mij in Utrecht gaat brengen :o
|
Citaat:
|
Bomfunk MSaais #1251
:)
|
Hm
|
@LL: ik heb ze vorig weekend verdomme naar utrecht versleept. daar woon ik nu ehh fulltime ja :D
|
Ik kan de poef gewoon bij je ophalen hoor rationeel (a)
|
Citaat:
|
ja godver. Ik had best interesse gehad, maar dan had ik even willen kijken en ik heb zelf geen vervoer dus bezorgen was wel fijn geweest. Jammer de bammer
|
Nou Rationeel, doe een beetje behulpzaam tegen die arme LL.
|
Citaat:
|
gewoon een dag een aanhangertje huren en hier op de koffie komen (Y)
|
Citaat:
|
ach, gmta
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Dan huur je een busje. Of leen je de auto van je vader, en huur je een busje. Of je demonteert de bank en je neemt hem stuk voor stuk mee in de trein.
|
nu ga ik slapen, doei!
|
Slaap fijn, Minke en ik komen morgen nog wel wat sneeuwballen tegen je ruit gooien!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
bij autorent kohler in delft heb je voor 50 e een busje voor een dag!
kusje! |
hmm.
|
proficiat knul
|
lalala
|
Citaat:
|
Voelde oe eige een bietje jaerig?
Om het maar eens in onvervalst Brabants te zeggen :D |
bende een bietje vreet mee de cadeautjes?
gefeliciteeeerd ;) |
"dat heb je niet van een vreemde"
is toch totaal niet een streekgebonden zegswijze of iets? |
Misschien wordt het eens tijd om naar bed te gaan, want morgen gaat om half 6 de wekker weer :(
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
ik ben ook jarig!
|
Citaat:
Nou, morgen halen we in wat je vorig jaar gemist hebt! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik leef nog. :| :| *O*
|
Oh Mickel, jarig, tof, gefeliciteerd en alles! (Y)
|
Citaat:
En ja ik zeg friet :eek: ik heb besloten de aankomende 24 uur geen brabo's te haten, speciaal voor carns verjaardag, lief he? :bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ja, lief hoor. Maar ehh, ja, zullen we dat maar lekker niet zien :p Want dat gaat gewoon lekker niet gebeuren! |
Trouwens, BraBANDERS Sann, jij met je BraBO's :nono:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:33. |