![]() |
Waar moest jij vandaag om lachen? #2
Vertel! Brand los!
|
Zusje (12): "Waarom krijg je eigenlijk een dikke buik als je zwanger bent?"
Broertje (14): "Dan zit er een kind in je buik, dus dan moet je voor twee eten, dus dan zwelt je maag helemaal op! :cool:" |
hierom :D oh jiskefet is zo briljant..
eerst snapte ik 'm niet, totdat ze ZOVAAK hemaahniks zeiden .. :D |
Citaat:
|
en op deze nieuwe dag:
|
Boodschappen doen met mijn moeder :d we haten het allebei en lopen van de ene naar de andere kant :d
|
NS medewerker: "What's your destiny?"
Toerist: "I'm not sure about that, but if you meant destination then that would be Schiphol" |
Citaat:
|
Citaat:
Sommige mensen die Engels proberen te praten... Voorbeeld: Een Nederlandse ambtenaar in de EG over ons aardgas: Gas from our bottom |
Citaat:
|
Citaat:
En dan heb ik wel een kut Amerikaans accent, maar ik zeg niet dat iemand "the wind from the front" krijgt, om maar wat te noemen :p |
Ik erger me aan Nederlanders die als een Brit of Amerikaan praten om te laten zien hoe goed hun engels is (n)
|
mijn moeder, die graag wil dat ik een vriendje krijg!
ze probeert echt vanalles om mij met iemand te koppelen haha! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
OT: Ik moest vandaag lachen om de auto van mijn vader. Hij eet elke ochtend een grasnenbiscuit in de auto, bij wijze van ontbijt. En de ruimte achter de bestuurdersstoel fungeert blijkbaar als prullenmand. Het is een kleurige verzameling wikkels. :cool: |
Citaat:
|
Fransen die 'teigetje' probeerden uit te spreken :)
|
Citaat:
|
Niet erg nieuw volgens mij, maar ik zag hem niet staan
http://www.mobilecowboys.nl/images/u...karikatuur.jpg :D |
Een Duitse homoseksuele ode aan de Papaya...
Kijk vooral naar de hysterische lachbui en daarop volgende dansmoves vanaf 3:20 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik snap je punt helemaal Pip, maar deze discussie kan verder in Saai. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
we moeten echt samen een topic met bizarre filmpjes maken, srsly. je kent er net zo veel als mij :D
deze ook, echt hea.. :D
Spoiler
hier moest ik ook heel hard om lachen :o (alweer, want oud filmpje!) |
Google noemt hun logovariaties 'doodles', wat op zich niet echt amusant is, maar de man die ze ontwerpt heeft als baanomschrijving 'head doodler' en daar moet ik toch wel een beetje om gniffelen.
|
the big bang theory- sheldon
|
Citaat:
|
|
|
|
Film Michael Collins op het moment dat Dublin Castle wordt overgedragen aan de Ieren:
Engelsman: You're 7 minutes late! Collins: You kept us waiting for 700 years. you can have your 7 minutes! Engelsman: .... |
|
<3<3 :D |
|
|
|
Citaat:
|
Ik zag vandaag op straat een man met een bakje keukenzout zout op de straat gooien :D:cool:. Zout is natuurlijk goed tegen kwade geesten, maar het was niet het type man dat bang is voor kwade geesten. Wel voor sneeuw en ijs.
|
Citaat:
|
De tnt die ons een 'onbezorgd 2011' wenst
|
Citaat:
|
|
|
Citaat:
|
Citaat: