![]() |
soa/ziekte?
heey*O*
ik heb steeds kriebel bij mijn eh..vagina en prik is het nu een enge ziekte ofzo? en ik ben 12 enn... ik heb ook als ik helemaal voor voel en dan druk beweegt mijn bil of bovenbeen, en ik vind dat eng:confused: xxx |
Weet je wat een soa is en hoe je het kan krijgen? Zo ja, is er een kans dat je en soa hebt? Nog een keer ja: ga dan naar de huisarts.
|
ik wet het niet..
helpme pll:'(:'( |
heb je al eens (onveilige[zonder condoom]) seks gehad? Zo nee is het waarschijnlijk geen soa. Als het wel zo is kan het wel eens een soa zijn, en moet je, hoe schaamtevol ook, even naar de huisarts
|
Jeuk aan je vagina is op die leeftijd waarschijnlijk een schimmelinfectie. Is volkomen onschuldig en iedereen kan het zomaar krijgen, maar wel lastig. Even naar de huisarts om er wat voor te halen, en dan ben je snel weer van de jeuk af (y)
|
Citaat:
Misschien is het handig als je eens wat dingen op die site leest, daar leer je veel van, en het is betrouwbare informatie. Verder wat Pluis zegt. Ik weet niet hoe je relatie is met je moeder of dat je een oudere zus hebt, anders zou je het haar ook kunnen vragen. Dit soort dingen horen er nou eenmaal bij, je hoeft je nergens voor te schamen. |
(L)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:37. |