![]() |
wie is de verader
oke ik zoek 6 tot 8 spelers die van lol houden en zin hebben om mee te willen doen met een spelletje wie is de verader.
Dit is een soort wie is de mol alleen dan anders. Je krijgt opdrachten die je moet uitvoeren. de veraders: je hebt 2 veraders 1 pasieve en 1 gewone. Elke dag kan de gewone verader iemand doden. (uit het spel zetten). Hij weet niet wie de passieve verrader is. de passieve verader weet ook niet wie de gewone is. Als er nog maar 3 over zijn. mogen de gewone stemmen wie de verader is. kiezen ze alle 2 juist dan hebben ze gewonnen. let op: als de passive verader ook over is hebben de veraders zoiezo gewonnen. Het doel is zoveel mogelijk punten als groep te halen en dat moeten de veraders voorkomen. het kan zijn dat ik iets vergeten ben dus vragen stellen mag als je mee wilt doen moet je je naam hierin de lijt zetten (copy+paste) spelleider: bastanu 1 2 3 4 5 6 (7) (8) wisselspelers: (voor als er inactieven zijn) 1 2 Het is echt een gaaf spel dus doe mee! geen spam!!!:nono: |
Zie weerwolfspel.
Slotjehhh. |
het is een ander spel, soort wie is de mol GEEN SLOTJE
|
opdrachten uitvoeren? op internet? like een flamewar starten oid?
|
Nou. Dan geen slotje. Maar je uitleg is uiterst onduidelijk en ik voel me niet geroepen om mee te doen.
|
dan moet je maar zeggen wat je onduidelijk vind :P
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Codes kraken?
|
ja kraak de code heet dat
|
wat moet ik me daarbij voorstellen?
|
Ik snap er ook de ballen van :D
|
dat ik een code zoals "i##fb#" neerzet en dan moet jij dat te zien achterhalen naar goedzo (het was caesarB).
|
:| wth is caesarB? En hoe moet je dat dan weer weten?
|
Wat is een verader?
|
google :) en dat is dat de a een c wordt de b een d (steeds 2 letters verder) en dat kan je ook te weten komen zonder dat je caesarB kent
Wat is een verader? de "mol" |
Een mol is toch zo'n beest onder de grond die alleen maar graaft?
|
zoek maar eens op google, wie is de mol op
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Je hebt dus 2 verraders, de ene doodt mensen, wat doet de andere dan? En wat moeten de rest van de spelers doen? Opdrachten uitvoeren en hopen dat ze niet doodgemaakt worden en wachten totdat er maar 3 spelers over zijn?
En wat als die de 'gewone' verrader de passieve verrader doodt? |
Citaat:
|
Citaat:
|
wat betekend passieve?
|
Anders loop je hem niet zo voor gek te zetten en gedraag je je even volwassen.(n):rolleyes:
|
Citaat:
|
http://www.avro.nl/tv/programmas_a-z...s_de_mol/info/
dit zijn de regels van wie is de mol, sommige dingen zijn iets anders. passief betekend terughoudend. hij heeft niet de mogelijkheid mensen te doden. |
Oh, dan wil ik de passieve verader wel zijn :y
|
Citaat:
|
Ok, wacht. Volgens mij heb ik een helder moment.
De verrader kan mensen doden. De passieve niet. De burgers stemmen iemand eruit. En maar hopen dat er burgers overblijven? Als dit klopt, is het toch bijna WWspel, maar dan met codes. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
dus jij wilt spelleider worden noodles
|
bastanu schreef:
spelleider: bastanu 1 noodles 2 3 4 5 6 7 8 wisselspelers: (voor als er inactieven zijn) 1 2 |
Maar waarom kunnen de burgers elkaar niet doodmaken? Daar is toch geen moer aan? Het is juist spannend als je door je eigen lotgenoten wordt afgemaakt.
|
ja, ik denk dat ik spellijder wordt, dan bestempel ik mezelf tot passieve verrader. Mag jij de actieve zijn ok?
|
Ik wil opzich ook wel meedoen.
spelleider: n00dles 1 bastanu 2 Geel 3 4 5 6 (7) (8) wisselspelers: (voor als er inactieven zijn) 1 2 |
Citaat:
|
dat oet geheim zijn wie verader is en je doet dan zelf niet mee he, als de burgers elkaar afmaken is het spel een beetje snel klaar he, dan hebben we wel 15 spelers nodig
spelleider: bastanu 1 noodles 2 Geel 3 4 5 6 (7) (8) wisselspelers: (voor als er inactieven zijn) 1 2 als jij een keer goed en meedoet en het helemaal snapt mag jij de volgende ronde wel doen noodles |
En dan lijkt het wel op het WWspel :p
|
ja, en dus dat wil jij dus :P
|
Citaat:
|
mij best, slaap baby'tje van 28 slaap
|
Ik heb dit topic aandachtig doorgelezen en ik snap er dus echt NIKS van. Je hebt... verraders. Maar wat verraden die dan? Codes? Maar die moest je toch juist oplossen? En wie dan? En waarom? En wie maakt wie dood en hoe weet je dat je dood bent en zo?
|
Citaat:
Nee, het is WWspel meets Wie is de mol, alleen de burgers hebben alleen een stem als ze de goede te pakken hebben. En er zijn codes ja. |
Ja, wat is überhaupt het nut van het maken van opdrachten :D
|
Citaat:
|
Volgens mij zijn de opdrachten zodat je punten kunt halen? En degene met de meeste punten wint?
|
Citaat:
|
De échte gemene mensen-vermoordende verrader moet dus gewoon zorgen dat hij de passieve verrader niet vermoord? En de andere mensen moeten raden wie dat zijn? En ze weten het allemaal niet van elkaar? En die opdrachten dienen eigenlijk geen enkel nut?
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:47. |