![]() |
Mijn eerste Saai! #1255
Gegroet!
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten N00dles 63 Little Phoebe 58 sann 56 Carn 37 Doux 33 Etmakas 33 Stefenootje 28 Absinthe 25 Pippeloen 19 *Miekje* 17 Martiño 17 Paranoide 17 Geel 16 White Trash 15 egon 9 Medeia 8 Trimm Trabb 8 Jaeger 8 Kazet Nagorra 7 Moesasji 7 Tink* 5 Dark Phoenix 3 IKBENBABSWEL 3 Lucky Luciano 2 Panopticon 2 Queasy 2 Rode Panda 2 Havock 1 Toon topic & sluit venster |
58 :d get a life
|
Tja, baantje zoeken dan maar? ;) :O
|
Citaat:
Bijbaantje is toch wel te regelen? |
Ja Sherlock :d
|
Jasper is op vakantie, dus ik speel even vervanger. :o
|
Pheebs waarom ga je niet in een (karaoke)bar werken?
|
Ja, daarom :p
@Viv: ik zou niet weten waar hier een karaoke bar zit, zal ik je eerlijk zeggen. |
als je nu naar het uitzendburo gaat kan je waarschijnlijk morgen beginnen (y).
|
Een bruine kroeg lijkt me wel geschikt voor jou, omdat er daar verwacht wordt dat je een grote bek hebt.
|
http://forum.scholieren.com/showthread.php?p=31200261
Vul eens in Carn, misschien heb ik nog iets geniaals gemist dit jaar. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik denk dat je inderdaad een grote bek op de goede momenten hebt. (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dat zeg ik zonder enige kennis van wat je al hebt gedaan / doet etc. :o |
Citaat:
En sowieso hou ik helemaal niet van dronken mensen. |
Wat heeft je opleidingsnivo nou weer te maken met bijbaantjes? Een bijbaantje is een bijbaantje; geen fulltime carrière. Ik heb ook schoongemaakt, in een magazijn en bijna 10 jaar bij de AH gewerkt voor de centen!
|
Ja, en als je bang bent dat je je levenlang een 'bijbaan' moet doen, moet je gewoon een opleiding gaan doen.
|
Citaat:
En ik heb nog minder opleiding dan jij. En ja in het begin moest ik ook kutwerk doen zoals schoonmaakwerk, maar daardoor komen er weer andere dingen op je pad die leuker zijn, zo vroegen ze mij bijvoorbeeld of ik een keer een voedingsdienst wilde overnemen in een verpleeghuis. En toen ging ik dat dus vaker doen en werd het steeds beter te hanteren werk (voor mij persoonlijk) Ga gewoon naar het uitzendbureau, zeg dat je wil schoonmaken. Misschien sturen ze je eerst 2 keer op een dag ergens 2,5 uur naartoe. Dat is kut maar doe het gewoon, als je je van je beste kant laat zien dan krijg je meer werk, en zijn ze ook bereid meer dingen voor jou te doen (zoals het vinden van leuker werk). maar goed dat heb ik al zo vaak gezegd. Je bent gewoon lui en je wilt niet werken. |
of een ROC-achtig iets waar je wat certificaten kan halen voor whatever je wil gaan doen.
|
Precies, gewoon één of ander duf baantje gaan doen, in de avonduren een havo-diploma halen en dan kun je volgend jaar naar het hbo. Het is allemaal niet zo moeilijk.
|
Ik heb ook allemaal crappy baantjes gehad hoor. Ik wil nu iets leuks doen.
En ja, naar school gaan is een optie, maar nu niet. |
Ja luister, ik wil zoiets ook wel doen, vavo of een hbo test om de vavo over te slaan, maar ik woon met mensen die zeggen dat ik het niet kan en/of niet af ga maken.
En ik weet van mezelf ook heus wel dat ik niet genoeg discipline heb om huiswerk te maken. |
Citaat:
|
En ik heb de VAVO gehaald met de meest luie instelling ooit, dus dat is ook nauwelijks een excuus.
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar je lijkt echt overal liever nee op te zeggen. Is er dan iets wat je wel leuk vindt? En dit is geen 'Absinthe loopt weer te bitchen want ze voelt zich zo verheven'-opmerking (dat overigens wel) maar ik ben gewoon benieuwd wat je dan zou willen doen.
|
Citaat:
En qua werk weet ik niet wat ik wil doen. Het enige waar ik passie voor heb is schrijven, maar daar kan je over het algemeen niet van leven. En ja, werken/school en ondertussen doorgaan met schrijven, maar dan moet ik wel een baan vinden die ik leuk vind en dat is dus het probleem, ik weet niet wat ik leuk vind. Ik weet alleen dat ik bijna alles wat ik heb gedaan, niet nog een keer wil doen. En ik vat het allemaal ook niet op als "verheven" posts, ik weet dat iedereen het goed bedoeld. |
Hm, mijn ervaring met werk is dat het vaak pas leuk word als je er wat langer werkt en er wat beter in bent. Niet te snel opgeven enzo. En verder zeg je zelf dat je slimmer bent dan de uitzendbureaus van je denken, waarom dan niet slimmer dan je ouders/mensen om je heen denken?
(mijn posts wel, ook vaak onterecht :o) |
Citaat:
(ja soms komt dat zo op me over, maar vandaag niet) |
jongens, het ziet er uit dat ik mijn eerste 'grote project' succesvol en voor de deadline ga afronden :cool:
|
Citaat:
|
Noodles schreef:
Citaat:
|
Even tussen de discussie door:
Lorelei naamzoek!!! |
Beter:
|
Poëzie schrijven en deadlines gaan níet goed samen. Ik moet nú belissen of ik de taalkundig correcte(re), of de poëtisch verantwoorde(re) versie instuur, aaaaaaaaaaah!
|
LP, is het niet iets voor jou om een horeca-diploma te halen, dat is geen voltijdopleiding dus dat kan makkelijk naast het werk, en in een café te werken en dan op termijn zelf een kroeg te beginnen (y) ik ken je niet, maar dat zie ik je zo doen :D
|
Citaat:
Mocht je dat alsnog willen, dan kun je hier stemmen (en het liefst een 5, met een vinkje bij "I'd buy this!") http://www.threadless.com/submission...owmore,designs http://www.threadless.com/submission...owmore,designs |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:12. |