![]() |
Welke loterij kies jij?
Welke loterij kies jij?
Je moet uit één van deze loterijen kiezen: Euroloterij: 1x 20 miljoen euro, 10x 1 miljoen, kleinere prijzen (t.w.v. 20 miljoen). SterStarloterij: 30x 1 miljoen, kleinere prijzen (t.w.v. 20 miljoen). Knalloterij: 1x 50 miljoen Superloterij: 50x 1 miljoen Wonderloterij: 100x 500.000 Boemberloterij: Kleinere prijzen (t.w.v. 50 miljoen) Even nog een mededeling: Citaat:
|
knal loterij, als ik dan toch iets moet kiezen;)
past verder ook perfect in wetenschap en levensbeschouwing lol |
De Wonderloterij dan maar, om de kans de vergroten dat ik iets win.
Maar het is onmogelijk een redelijke keuze te maken als ik niet weet hoeveel mensen er meedoen. |
Kosten de loten evenveel?
EN zijn bij de eerste 2 loterijen de groep met kleine prijzen 20 miljoen waard? |
Citaat:
|
Citaat:
En ik zal de prijzen verbeteren. |
Als er maar één persoon meedoet, kies ik de knalloterij. Als er 50 personen meedoen, kies ik de superloterij.
|
Citaat:
|
wonderloterij, omdat ik ook heel blij ben met 500.000 en de kans 100 keer zo groot is als bijv de knalloterij.
Mag ik ook weten hoe duur één lot is? Indien minder dan 20 euro koop ik alles! (50 mil in de pot, 2,5 mil mensen is gem 20 euro per persoon uitbetalen, welke loterij dan ook) |
Wonderloterij, daarbij heb je het meeste kans in tegenstelling tot de andere.
|
Wonderloterij, met 500.000 kan ik genoeg leuke dingen doen, en ik vind het naief om 1 iemand 50 miljoen te geven niemand heeft daar een nuttige besteding voor en volgens mij ga je dan gewoon dingen zoeken om geld aan uit te geven
|
Boemberloterij, vanwege de naam!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:15. |