![]() |
Virtuele werelden
Hallo,,
ik ben op zoek naar een leuke virtuele wereld (zoiets als habbo,secondlife enz...) weten jullie er een paar (of 1) plaats het dan hier :) |
Dit forum.
|
OZ
|
Morrowind.
|
Citaat:
Volgens mij bedoelt hij met een wereld als Second Life meer iets als Runescape enzo. Morrowind is alleen singleplayer. Maar misschien heb ik deze topic verkeerd begrepen. |
Nouja, het gaat om een virtuele wereld en morrowind is er een, lijkt me.
|
Je hebt een punt, maar volgens mij worden online virtuele werelden bedoelt. Het zou wel geinig zijn als Morrowind, Oblivion of de volgende van de serie (Skyrim, volgens mij) ook online kan.
|
Vergeet (de nieuwe) Fallout niet :cool:
|
Citaat:
Ik heb wel ergens gelezen dat ze beig waren met een online Fallout ofzo. |
Citaat:
|
Citaat:
Het zou jammer zijn als ze via multiplayer de import van dat soort kansarmen mogelijk maakten. ;) |
Het probleem met multiplayer games is dat er van die verslaafden zijn waardoor je echt geen kans meer maak als je later die game gaat spelen. En enig ogenblik speelt bijna niet het spel meer en dan wordt het ook erg saai.
Dus je hebt toch wel een punt. Singleplayer is toch wel beter, en een pluspunt van in ieder geval Oblivion: De AI is een soort van intelligent. |
IMVU
|
|
Citaat:
|
Citaat:
Gelukkig zijn ze wel bezig met fallout 4:bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
3DEE is een virtueel universum met werelden, goed spel en lijkt beetje op second life =) site= www.3dee.nl
|
Citaat:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Go_(bordspel) |
Registreer je anders bij Facebook, daar heb je ook een spel als Second Life. ;)
|
Je moet gaan voor WOW ik kan niet meer zonder ik slaap nog maar 3 uur per nacht en speel voor de rest ik heb mijn school ervoor opgezegd. Het is echt te vet! ik heb ook heel veel vrienden in wow ik ben er heel blij mee.
Mijn moeder brengt ook mijn eten naar mijn kamer toe zodat ik de hele dag kan raiden. ik ga ook niet meer om met mijn vrienden ( heb ook mijn vriendin ervoor gedumpt zo vet is het. ECHT EEN AANRADER!!! |
Citaat:
Je lijkt mijn stiefbroertje wel, die is ook verslaaft aan WoW. Alles opgeven voor een spelletje, jij hebt gewoon je leven gegeven aan een spel. Geen school, geen werk, geen vrienden... waar gaat dat heen? Ik weet niet hoe jong je bent, maar eens zullen je ouders niet meer bestaan, hoe wil je dan aan geld komen? Ik denk dat het erg moeilijk zal worden, omdat je gewent bent aan visuele mensen om met mensen te gaan werken in groepsverband die ook werken voor hun geld. |
Ik neem aan datie het sarcastisch bedoelde @ MaxiDirk
|
Grootste hap sinds tijden.
|
Citaat:
|
Wat heeft die trol er nu mee te maken?
|
Citaat:
http://nextbigfuture.com/2008/04/art...milestone.html Juist bijzonder is dat de overwinning behaald is op een heel klein speelveld én een handicap voor de human opponent. Fascinerend spelletje, niet? Het zal me benieuwen hoe lang het duurt voor de allergrootste Go-meesters op een maximaal speelveld slaag krijgen van de computer. Voorlopig is dat nog ver, vér weg :cool: |
Citaat:
|
Die troll was wel erg obvious
|
Citaat:
Om maar even op de topicvraag terug te komen: Virtuele wereld is een heel ruim begrip van PokerStars tot Starcraft, 't is allemaal een virtuele wereld. |
MaxiDirk is ook wel een obvious troll hoor:D
MAXIMUM TROLLING! |
Hou nu maar weer op over trollen!
|
*schouwspel bekijkt* :D Vermaak zit in en klein hoekje. (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:29. |