![]() |
Gerard Ekdom >>> Alexsaainder Klöpping #1256
Zo. Dat is gezegd.
|
Geen kersttopic, wat slecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://4.bp.blogspot.com/_lpiDRDaH-m...lofeld_cat.jpg |
mn moeder heeft me een fotoalbum gegeven van louter baby/kinderfoto's van mij.
|
Weet je, het enige nadeel aan het niks doen op Tweede Kerstdag is wel dat er geen goddelijk ontbijt voor je klaarstaat. Dat doen mijn ouders toch wel heel goed.
|
Citaat:
|
Ik vergeef hem alle apple praat spontaan :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens een megatof idee, ik ga een pizza bakken. |
Ik hoop dat Alexander een keertje zijn eigen naam googlet. "Alexsaainder", en dat ie dan dit topic bovenaan ziet staan en dat ie dan midden in een DWDD-uitzending moet janken.
|
Ik ben op vrij veel jongens een beetje verliefd. Laatst zei ik het zelfs over Carn :bloos:
|
oei :bloos:
|
Tegen bas :D.
|
En nu moet ik echt douchen, *paniek*
|
oh dear.
|
Deel je die liefde ook sann?
|
waar blijft MIJN SALARIS FUCKERS :\
|
Citaat:
|
Ohja, ik vind die Alexander ook wel leuk ja. En Gerard ook, maar elke keer als ik hem zie, moet ik aan Rick van Veldhuizen denken. Geen idee waarom.
Ohja, mijn kledingcrisis is echt huge! Ik wil bepaalde schoenen aan, maar daar heb ik weer niks bij. Alleen en jurkje, maar ik heb echt geen zin om mijn benen te scheren. Ik heb niet eens zin om weg te gaan, maar hè :d |
Nee niet de liefde die je krijgt, maar de liefde die je geeft natuurlijk.
Snap je? :o |
Zeg, wat is er nog ooit terechtgekomen van Rossdale en co?
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik vind die Alexander wel knap mais c'est tout ;o
|
Op RTL4: Home Alone films
Op RTL5: A Christmas Carol Op SBS6: Dennis the Menace Op Net5: A Cinderella Story Op Film 1.1: Anti-Christ :D |
Citaat:
|
Citaat:
En leggings.. Hmm kan er geen vinden die heel is. Heb ik vast wel. Ergens. Nee, trek gewoon een broek aan en ik kijk wel of die schoenen erbij kunnen :p douchetijd, ajuu |
Citaat:
|
hoi mensen, ik heb avonddienst :cool:
|
Citaat:
|
Oh, ik had een vetgave gelukkig-nieuwjaar-powerpoint gemaakt en die verstuurd, maar ik was de bijlage vergeten :(:facepalm::D
|
Zeg, hoe quote je berichten uit een gesloten topic?
|
Citaat:
Citaat:
|
Niet. Copypaste en handmatig(!!) quote tags toevoegen.
[quote=*forumer*;*nummer*] vind ik te omslachtig, en best nutteloos :D |
Oké, dat is veel werk. Laat maar.
|
Het was lekker rustig in de woonwinkel. En ik ben geslaagd, heb een kist gekocht waar al mijn verkleedkleren/toneelspullen in kan, en die ook als bijzettafel kan fungeren :y (y) En een slakom en kleerhangers.
|
Hier is het ook rustig trouwens :eek: Al een uur niemand meer gepost :O
|
Bij deze.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Bweuh
|
Gaat het goed Joris?
|
Ik was gezellig aan het doen bij de ouders, maar die zijn nu zelf ergens heen. Nu zit ik tot morgenochtend alleen in het huis van de parentes. Ik heb de opdracht gekregen de rode wijn op te drinken.
|
Citaat:
|
:D <3
|
Ik faal echt bij de wetenschapsquiz voor kinderen :D :facepalm:
|
Citaat:
|
Ohja, die antwoorden zijn vandaag! Die zouden wij nog kijken :D we hadden het testje dat in de NRC stond een hele tijd geleden gedaan. Ik had geloof ik maar overal A gedaan of zo, want ik had ook geen idee.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:41. |