![]() |
Besaaide spraak #1257
;0
|
1257
|
Ja, ik vergeet het nummer altijd :O.
|
Wie heeft er berichten geplaatst?
Totaal aantal berichten: 501 Gebruikersnaam Berichten Stefenootje 82 Panopticon 49 sann 41 N00dles 40 Kazet Nagorra 38 Carn 33 Jaeger 32 egon 25 Etmakas 23 Little Phoebe 17 White Trash 17 Absinthe 16 Pippeloen 14 Trimm Trabb 12 *Miekje* 12 Doux 8 Repelsteel 7 Martiño 7 Rode Panda 4 Medeia 3 Lucky Luciano 3 Dobermann 3 Uice 3 Dark Phoenix 2 Commendatore 2 qandy 2 Moesasji 2 Sarah 1 Lorelei 1 Havock 1 CreativeMusic 1 Toon topic & sluit venster |
Ik ga 'm lekker nog een keer posten omdattie zo leuk is:
"Who's motorcycle is that?' 'That's a chopper baby'' "Who's chopper is that?' "Zed's' "Who's Zed?' "Zed's dead baby. Zed's dead" |
Eric, ik weet wel het verschil tussen bekakt en een provinciaals accent (brabants, limburgs, gronings), echt gronings praten kan ik trouwens niet :o
|
Wat, hoe de fuck kan ik nou de meeste posts hebben? :s :s
|
Ik kan Rotterdams, het taaltje dat we hier spreken en ABN.
|
Citaat:
|
je wilt te graag ;) <3
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Eettaim!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Mijn ABN is loepzuiver.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik praat 's avonds met dubbele tong. Heel vreemd.
|
:o
|
Ik wilde vroeger altijd het journaal voorlezen en dan mag je best een beetje een gooise r hebben hoor :mad:
|
Oh en Doux, die verwijderde reacties in het fototopic waren juist niet lullig :o :o
|
Ik kan wel ABN, maar soms maak ik domme taalfouten.
|
Ik heb zo geen zin om naar supermarkt te gaan.
|
Of eigenlijk vooral niet om me aan te kleden en de kou in te gaan.
|
Dan ga je toch naakt naar de supermarkt?
|
Wat doe ik dan aan de kou?
|
Elke keer als je het koud krijgt moet je de plek op je lichaam waar je het koud hebt föhnen :y
|
Ik ga zo ook maar eens boodschappen halen. Iets gezonds. ofzo.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik eet vanavond varkenshaas in bladerdeeg want dat is makkelijk zegt mijn moeder maar ik heb het nog nooit in die combinatie op. :confused:
|
Citaat:
|
ik was even buiten vandaag en ik vond het serieus wel meevallen met de kou. Lekker fris.
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
|
Je kan die plaatjes niet linken, hè. ;)
|
Citaat:
|
En anders kan je altijd nog gewoon de link kopiëren en plakken.
|
Mooi, kantoor dicht, Carn is 2 dagen vrij JEUJ.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:27. |