![]() |
Uitgaan en drank
Als jullie uitgaan hoeveel drinken jullie dan? Of drinken jullie niet?
|
Ik drink btw tot ik mij losser voel, dan stop ik omdat ik het nut er niet van zie om dronken te worden.
|
Ik drink eigenlijk vrijwel niets.. Voornamelijk cola. Want ga altijd met mensen die wel veel drinken.. En ik het toch een fijner idee vind dat ik iedereen naar huis kan brengen.
|
Ik drink tot ik niet meer op m'n benen kan staan, ik de mensen allemaal niet meer helder zie en iedereen even leuk en aardig is.
tot het gaatje. Cool he |
haha ik drink ook totdat ik me wat losser voel. Daarna doe ik biertje per uur. Niet zoveel.
|
Ik drink tot ik net(niet) misselijk ben, meestal is dat vrij veel.
|
Nonstop doortanken, als ik aan het eind van de avond nog in een rechte lijn kan lopen of m'n sleutelgat terug weet te vinden heb ik niet genoeg gezopen (Y)
|
Ik drink wel veel als ik uitga. Zeker als ik net binnen ben. Maar ik weet waar m'n grens ligt en dan stop ik ook, aangezien ik toch wel graag mensen op een normale manier thuis af wil kunnen zetten. Daarbij, de kroeg waar ik meestal naartoe ga is maar een paar uur open, dus iedereen zuipt zich kapot en dat is altijd al erg komisch om te zien, daar hoef ik zelf niet helemaal lazerus voor te zijn:D
|
Ik weet me te beheersen, maar ja.. het ligt er ook aan hoe lang je aan het stappen bent. Gisteren was ik van tien tot twee uit, toen heb ik vijf bier gedronken, ook omdat we om half twee ergens anders heengingen en als we er uit gingen mochten we er niet meer in en we hadden te weinig gepind (n).
|
Citaat:
|
Ik drink eigenlijk alleen omdat ik het lekker vind. Speciaal biertjes in de kroeg en wijntjes op een feestje. Vroegâh zoop ik om het zuipen maar daar ben ik nu eigenlijk wel een beetje klaar mee. Ik vind er gewoon geen zak meer aan om 3 keer op m'n bek te gaan op weg naar huis en de volgende dag niet meer te weten wat ik allemaal gedaan heb. (N) Ik vind het overigens prima dat een ander dat doet want dat moet ie lekker zelf weten maar voor mezelf vind ik het maar niets.
|
Als ik uitga in zo'n klein stampvol cafe drink ik mezelf kapot zodat ik me niet meer erger aan al die mensen die dronken tegen je aan duwen/vallen.
Maar ik ga eigenlijk niet meer naar dat soort toko's tegenwoordig. |
Ja, maar ook dat je moeder het toelaat.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind alcoholische drankjes vaak niet significant lekkerder dan normaal drinken, maar drink dus echt om aangeschoten te raken en wat verzekerder te zijn van een gezellige bui. |
Citaat:
Maarja iedereen moet het zelf weten:p |
Ik heb alle offtopic reacties weggehaald en nu dus graag weer ontopic.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik drink aantal biertjes tot ik lichtjes ben aangeschoten.
Ik heb het 1 keer echt bond gemaakt dat ik hele avond heb lopen kotsen nou dat nooit meer! Maar ik kan ook niet veel hebben dus ik drink sowieso niet heel veel=] |
Een paar biertjes/drankjes. Ik zorg dat ik nooit meer veel door elkaar drink of HEEL dronken word (tot kotsen aan toe), dat beviel niet zo.
|
Citaat:
|
Ik heb wederom een aantal reacties weggehaald. Een aantal omdat ze niets toevoegden en een aantal omdat het topic vrij onoverzichtelijk aan het worden was.
Ik wil hierbij iedereen nog een keer verzoeken ontopic te blijven en het leuk te houden. Gebeurt dit niet dan gaat het topic op slot. |
meestal zon 10 biertjes of iets meer
|
Ik heb periodes gehad waar ik best wel veel dronk, maar nu drink ik op een avond ongeveer 5 biertjes/wijn denk ik. Waar ik woon is dat heel erg weinig, want hier is iedereen bijna elke week zat.. maar zie het leuke daar niet meer van in!
|
Citaat:
ik drink niet veel, maar als ik drink dan zuip ik mezelf helemaal kapot |
haha, ik drink meestal gewoonn tot ik duizelig word dan ga ik aan de icetea
|
Ik drink meestal rond de vier/vijf biertjes, en ook weleens een gemixte tequila met jus d'orange.
|
even rekenen:
70 euri, bier is 2,30 - nog 5 eu voor de taxi en 10 voor de shoarma boer is 55/2,30 = 24 bier :) + die 10 voordat je de kroeg in gaat is 34 bier. Geen wonder dat ik altijd brak wakker wordt |
Dat je zoveel geld over hebt voor een avondje stappen. Lijkt me überhaupt niet fijn om brak wakker te worden en dan ook nog steeds tot de conclusie moeten komen dat je portemonnee leeg is.
|
Dan zuip je ook echt als een malle.
|
Ik neem aan dat je ook rondjes geeft?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
wat the fuck, zoveel geld overhebben om te gaan zuipen en vervolgens brak wakker te worden? :confused:
|
Met 24 bier op zou ik werkelijk dood neervallen. :O
Ik stop altijd voordat het te erg wordt, wordt namelijk erg snel dronken. Heb dan ook nog nooit een kater gehad :P |
Citaat:
Ik zou dood zijn denk ik als ik dat opdrink. Maar het schijnt dat mensen die veel kunnen hebben ook regelmatig behoorlijke aantallen bier drinken en dus sneller aanleg hebben tot een alcohol verslaving. |
Citaat:
|
Teveel, eigenlijk. (ben nogal sneller aangeschoten/dronken dan de meesten) En als ik mijzelf met de maten waarmee ik ga vergelijk valt dat zelfs nog wel mee.
|
Ik let er eigenlijk nooit op, ik weet gewoon dat ik op een gegeven moment moet stoppen om mezelf niet als een mongool te gaan gedragen xD.
Ik drink wel minder als mn vriendin erbij is. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:00. |