![]() |
Aan welk merk denk je bij...
Lichaamsverzorging?
Douchegel? Bodylotion? Shampoo? Dagcreme? Deodorant? |
Ik:
Lichaamsverzorging? - Sanex Douchegel? - Dove Bodylotion? - Dove Shampoo? - Andrelon Dagcreme? L'Oreal Deodorant? - Rexona |
dit past beter op lifestyle.
|
Uh... is dit het merkenspel? Voor deo gebruik ik Deoleen, onder de douche en voor mijn haar wissel ik merken af. Mijn dagcrème is van Oil of Olaz en ik gebruik geen bodylotion maar bodybutter en haal dat bij de Bodyshop.
|
Het merkenspel? Is dat nieuw?
|
Och, lijstjes invullen en hopen dat je de tofste hebt bedacht/uitgekozen zodat je er bij hoort?
|
Ah.
|
Ik ben voor de naturel look minstens een week niet geschoren :o
|
dus nivea en axe en meer weet ik zo direct niet ;x
|
Lichaamsverzorging?
Lichaamsverzorging? Is dat niet alles wat hieronder staat? Douchegel? Nivea Bodylotion? Palmer Shampoo? Herbal essences Dagcreme? Hema Deodorant? Dove |
Lichaamsverzorging?
Dan denk ik aan bodylotion ofzo, wat *oma* zegt, alles hieronder. Douchegel? Axe Bodylotion? DKNY of Naomi Campbell (ik heb alleen bodylotions die bij mijn parfums passen) Shampoo? Andrelon Dagcreme? Geen idee. Nooit gebruikt... Nivea? Deodorant? Axe en Fa |
Gebruik jij Axe?
|
Lichaamsverzorging?
Wat moet ik hier van denken? Douchegel? Aldi huismerk, MAN is dat toch?? Bodylotion? gebruik ik niet Shampoo? Zelfde als douchegel Dagcreme? gebruik ik ook niet Deodorant? Axe |
Citaat:
|
Aan welk merk ik denk, dus niet welk merk ik zelf gebruik hè ;).
Lichaamsverzorging? Dove Douchegel? Dove Bodylotion? Dove Shampoo? Andrélon Dagcreme? Nivea Deodorant? Dove |
Oh het is Andrélon ook nog. IK weet alleen dat het paarse flessen zijn die ze in België weer eens niet verkopen. Achterlijk land wat het ook is.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik gebruik ze ook niet altijd, als die leuke mannen op bezoek komen, gebruik ik bijpassende douchegel en lotion bij mijn parfum :p ;) V die m gebruiken snap ik trouwens meer, want als v mag je best sportief en soms nonchalant over komen, maar m die v gebruiken, dat komt al snel verwijfd over. Maar ik ken geen ms die v gebruiken eigenlijk. |
Ik ook niet. Oh jawel, mijn vriendje gebruikt weleens mijn douchegel. Maar die is wel redelijk unisex (de douchegel).
Er zijn trouwens zat v deo's zonder sterke geur (y). |
Citaat:
Ben bezig met een onderzoekje. Hoop juist op veel overeenkomende antwoorden. Bedankt allemaal, topic kan nu gesloten worden. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Heb trouwens aan de meeste antwoorden niks, omdat de meeste mensen de vraag niet goed hebben gelezen. 'Waar denk je aan' is iets anders dan 'wat gebruik je'. |
Maar je hebt er sowieso niets aan omdat anderen zien wat de voorgaanden ingevuld hebben
|
Kan iemand dit topic sluiten?
|
Citaat:
Iig, slotje voor het meest nuttige topic van de eeuw dan maar. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:19. |