![]() |
jaloers en schrik
hallo,
het zit namelijk zo ik heb een meisje leren kennen we zijn nu 1.5 maand samen en zijn egt heel gelukkig samen . er is maar 1 ding waar ik me serieus aan erger en dat is dat nu al haar vrienden er voor uit komen dat ze verliefd op haar zijn ... ik kan hier niet egt mee omgaan en vraag graag raad aan jullie . ook onlangs was ze met haar vriendinnen op cafe gezellig aan hat praten tot er iemand in haar poep kneep . ze wist niet hoe te reageren moet ik hiervoor schrik hebben of wat moet ik er mee alvast bedankt:) |
Snap dat het vervelend is, maar heb een beetje vertrouwen. Je mag er altijd vanuit gaan dat er mensen zijn die op haar vallen, jij doet dat tenslotte ook. Maar ze kiest ervoor bij jou te zijn, dus wat maakt het dan uit dat er anderen zijn die haar ook leuk vinden?
Lekker belangrijk, ze kiest voor jou, niet voor de rest van die gasten;) |
Citaat:
|
Poep is Vlaams voor billen, dus niet zo flauw.
|
Citaat:
Maar da's dan zowieso niet echt normaal gedrag, denk ik. (Niet normaal waar ik vandaan kom) |
Ghaha ik snapte er al niets toen ik het stuk las, maar in gelderland heet het poepertje als je billen bedoelt
|
idd ik bedoelde billen bedankt voor de hulp :)
|
hallo,
ik snap je probleem helemaal! maar onthoudt wel, dat ze voor jou heeft gekozen. ze neemt jou ook in vertrouwen, dat moet ook wederzijds zijn! als je er echt veel last van hebt, kan je er met haar over praten, ze zal echt wel begrip voor je tonen, meisjes zijn zelf ook jaloers hoor :D het belangrijkste is, dat je niet bezitterig wordt, want daarmee jaag je haar alleen maar van je weg. succes ermee! :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |