![]() |
Bohemian Rhapsaaidy #1262
*O*
|
En @Joris; ik moet het jurkje nog kopen hè. Als ik er al één vind.
|
Keyword is alvast :p
|
Mhm.
|
i need:
- schoenen (maar die vind ik altijd vrij rap; Adidas 4 life :cool:) - een a twee truien - fatsoenlijke handschoenen - onderg00d. |
Citaat:
|
ik word er altijd zo chagrijnig van als ik een of ander obscuur boek voor 30 euro koop en het twee weken later ergens voor vijf euro zie liggen :mad:
edit: altijd bij uitgeverij boom. verdorie. |
Ik probeer nog steeds mijn illegale versie van fotosjop aan de praat te krijgen, maar hij wil niet.
|
Nou, ik trek gewoon aan wat ik altijd aan doe hoor. Niks geen jurkje.
|
ik trek ook mijn mooiste jurk aan vanavond denk ik
;d;d;:D:D;:D:;;:D;d:D |
en ik mot een bril. hmm.
|
Niks mis mee (Y)
|
mijn ouders riepen vanochtend naar boven van 'kind, kind, kom eens kijken!' dus ik naar beneden, staan ze alletwee naast hun nieuwe tv te shinen als malle. Dus ik 'wat?' moeder: 'het beeld is nu NOG scherper. KIJK EENS WAT WE DOEN!'
staan ze met zijn twee zogenaamd de mee-eters van de nieuwslezer uit te knijpen. En bij elke naam die in beeld komt riepen ze: 'ohhh heet hij ZO! Ja dat kon ik vroeger nooit lezen he! Veel te klein! LEUKE NAAM JOH.' er kwam een walvis in beeld EEN WALVIS. ZOOOO DIE ZIJN GROOT JONGEH! ze zijn zo blij met hun nieuwe tv :bloos: |
zwart overhemd+colbert hier
bah moet ik nog gaan strijken ook |
Citaat:
|
strijken is echt evil :(
|
Citaat:
|
ik vind dat alle mannen vandaag verplicht een pak aan moeten!
ontopic: ik doe mijn blije bloemenjurkje aan. denk niet dat ik vandaag een leuke jongen ga tegenkomen. Want die zit geloof ik ergens anders. Maar inprincipe vond ik hem toch niet leuk:P Dat was gewoon the alcohol talking woensdag:O |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vind het heel erg moeilijk wat ik aan moet hebben. Nu heb ik een lange tuniek en een spijkerbroek, want ik ga naar een vriendin en volgens mij is het allemaal niet zo formeel, maar ik ga me nog wel een paar keer omkleden denk ik.
|
Citaat:
Ik doe denk ik 'n heel gaaf zwart overhemd aan. Met jeans. En kisten. Huhuhuh. |
Citaat:
|
zit mijn vader daar, met gespreide armen, op zijn knieën, naar een walvis te gillen. Misschien moet ik een strip over ze gaan tekenen of zo.
|
Citaat:
|
ik heb een mooie nieuwe bruine trui aan, kistjes en een spijkerbroek. En een hoed. Gewoon.
|
Citaat:
|
Mooie Nieuwe Bruine Trui.
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
een contradictio in terminis, goed zo!
ik ben weg |
Citaat:
Oh mensen, ik houd zo van mijn werk. <3 |
Moeder: "Kom je nu pas uit de douche!"
Ik: "Ja, hoezo?" Moeder: "Je moet toch over drie kwartier weg!" Alsof aankleden en tas inpakken drie kwartier duurt :'). |
Wat een gezeur over jurkjes. Jurkjes zijn leuk en ik vind er weinig mis mee om ze aan te trekken. Al dan niet met Oud & Nieuw.
|
Citaat:
|
ja, jij vind er ook weinig mis aan om ze aan te trekken dobermann? :cool:
|
Citaat:
|
Ik vind het een beetje gek om iets netjes aan te doen alleen maar omdat het de laatste dag van het jaar is.
Tenzij je naar een vette party gaat dan. |
Citaat:
En ja, ik ga naar een vette party. |
wat voor jurkje doe jij aan sintje?
|
Wie is dat zaadvragend poppetje op je ava, CM?
|
Ik vermijd fototoestellen al een aantal jaar, maar ho, wacht, dat mag ik niet zeggen, dan vertoon ik snijgedrag!!!11
|
Het lijkt op onze Doutzen de poutzen.
|
Citaat:
|
En ook een beetje op CM zelf :o
|
ik heb het duizend keer uitgesteld, maar vandaag dacht ik, ik ga die groene wasmand van de hema kopen. Maar hij was nu dus uitverkocht :'( en op de site ook. De dichtsbijzijnde op marktplaats is helemaal in capelle a/d ijsel. ;x
|
:groenobsessie:
|
Citaat:
|
Citaat:
Anyway ik ben er vandoor. Doen jullie wel allemaal voorzichtig met drank, drugs, vuurwerk, losbandigheden en/of een willekeurige combinatie van dit allemaal en andere dingen waar ik van zou zeggen "nou, nou"? ;) Have fun! *O* Op naar Den Haag. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:55. |