![]() |
Bang
Hoii mensen.
Het klinkt vreemd, maar ik ben ontzettend bang om te poepen :s Dat komt omdat ik bang ben dat er een lintworm uit mijn kont komt :s:s Wat moet ik nu doen,, ik moet al 2 dagen lang naar de wc :'(:'( |
gewoon gaan! Ik heb het zelf als klein meisje ook ooit zo lang opgehouden (omdat ik bang was dat ik aan de diarree zou zijn) en uiteindelijk zat het toen in m'n broek. Niet zo'n succes dus. Gewoon gaan, en zelfs al komt er iets uit dat er niet hoort, dan heb je het liever úit je lijf, dan erin. Overigens komen lintwormen amper voor in Nederland, dus hoe kom je eigenlijk aan die angst?
|
Ik heb geen idee. Ik dacht er opeens aan en toen ..
Maar oke, het is idd beter uit dan in je lichaam :P Bedankt. |
Trouwens alsje telang niet poept, kan het vast gaan zitten en dan moet de dokter het er uit gaan halen...
|
Een lintworm uitpoepen doet enorm veel pijn en het kost ook wel een uurtje ofzo
|
@ jefar
Dat zal TS fijn vinden om te horen:D |
Ik ben gewoon eerlijk
|
Het typische is, is dat ik op internet weinig tot niets over pijn bij de ontlasting kan vinden? En zeker niet dat je een uurtje 'zit' en dat hij er dan (pijnlijk) uitkomt?
Wel weer dattie in kleine stukjes in je ontlasting of ondergoed komt te zitten, omdat dit segmenten zijn die afbreken. Kans is overigens erg klein dat je het hebben, alleen van het proeven van rauw gehakt (in NL) of rauw of ongaar eten (in het buitenland). Conclusie: er zal nooit een lintworm uitbungelen. |
Takkie, je verpest het helemaal voor mij....
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:17. |