![]() |
Poster in publisher
Voor biologie moeten we een poster maken over de donkerreactie van de fotosynthese. Dit moet op de computer gedaan worden.
Nu is mijn vraag hoe je 'ronde' pijlen in publisher maakt. Als je op het knopje met een pijltje klikt, kun je alleen maar rechte pijlen maken. Met ronde pijlen bedoel ik pijlen zoals de donkerblauwe in dit plaatje. (Oh, en volgens mij is dit niet de juiste plek voor dit topic, maar ik wist niet waar ik het anders neer moest zetten.) |
@ SweetSmile,
Ik weet niet welke office jij hebt? Maar ik heb hier office2010 op de computer staan en dan gaat het op de volgende manier. 1) Open een leeg document 2) Klik op start 3) Ga met je muis naar vormen 4) Klik het aan en je krijgt een hele lijst met allemaal vormen, en denk dat daar wel tussen staat wat jij bedoelt! Succes en in ieder geval mee, mocht je nog wat willen weten dan schrijf je het maar, zal ik kijken of ik dat weet. Gr. Brands |
Ik heb nog steeds office2003 op mijn computer, maar ik heb het nu gevonden. Dankjewel!
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar omdat het met Publisher te maken heeft kan het ook bij Software & Multimedia. |
Citaat:
Dit kun je gewoon zien als informatica :) |
Citaat:
|
Citaat:
je gaat toch niet als je hulp nodig hebt bij powerpointpresentaties naar je biologieleekracht om uitleg te vragen hoe powerpoint werkt? |
Citaat:
|
@ SweetSmile: is het intussen al gelukt om een mooie biologie poster in publisher te maken?
|
De poster is nog niet helemaal af, maar met de pijlen is het wel gelukt.
|
En als jullie vinden dat het bij Informatica hoort mag het ook in dit Forum.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:39. |