![]() |
White Trash heeft spannende oud&nieuw saaivontuurtjes beleefd! #1263
*O*
|
:D
|
:d
|
sann 52
Absinthe 44 Kazet Nagorra 36 Stefenootje 35 CreativeMusic 31 Pippeloen 23 Medeia 23 Commendatore 20 egon 19 Carn 18 Panopticon 18 N00dles 17 Chick Rock 15 Etmakas 14 Lucky Luciano 14 Little Phoebe 14 Batave 13 Moesasji 12 Uice 9 Signy 7 Tink* 7 Rode Panda 6 White Trash 6 Sherlock 5 Queasy 5 Havock 5 Macrador 5 Paranoide 5 Dobermann 5 Geel 4 Doux 4 *Miekje* 4 Missy 2 Rationeel 1 Dark Phoenix 1 Sarah 1 Elmp 1 |
Sann schreef:
Citaat:
|
Wat heb je over mij gedroomd, Sann?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
omg batsen was dit keer complicated :D:D:D
|
Citaat:
|
@ Sannsdroom:
:( |
Citaat:
|
Ja, maar ik ben wel een loser in die droom! :D
|
Citaat:
|
Nou ja, in dat soort gesprekken zit ik misschien ook weleens.
|
Dag lieve forummensjes,
Beste wensen etc *mwah* *mwah* *mwah* Hebben jullie 't leuk gehad gisteren? Ik ben nu pas een beetje bijgekomen. |
Gelukkig nieuwjaar Trimm! ik ben nog een beetje aan het uitbrakken, maar het gaat wel aardig (Y)
heb je een leuke avond gehad? |
Jazeker!
Eerst bij de bff langsgeweest en daar samen met een vriend van ons gegeten. Daarna stomme drankspelletjes, want we hadden 2 flessen prosecco pp en die moesten op. (:o) Wat meegezongen met de top2000 en gelachen om de stomme mensen in het publiek en daarna naar een studentenbar geweest om de hoek, waar ook wat collega;s van me zaten. Supergezellig. We gingen pas om 7 uur naar huis ofzo. En de kater valt allezins mee, aangezien ik gigantische hoeveelheden whisky en wodka en bier en prosecco in m'n mik had zitten. Heeeuj! |
Citaat:
Citaat:
|
Goeie topictitel. Ik ga zo eens richting utrecht, kroegtaim!
|
Mhuh, ik wil een vriendje om tegenaan te hangen, ik ben veel te brak om alleen te zijn nu. :mad:
|
Een dude in de kroeg zei gisteren tegen me:
"2011 is het jaar van de keiharde seks! Het is jouw recht, als een vrouw, om keihard genomen te worden!" Subtielste versiertruc evar. :D |
Citaat:
|
Citaat:
Ik liep gisteren tegen een Fransman aan en waande me meteen weer in mijn Erasmustijd. Hij was zijn vriend verloren en liep een beetje verdwaasd rond en wij hadden 'zulke lekkere fairtrade wijn' dus toen ging 'ie maar met ons mee. Hij bleek uitstekend gezelschap. (y) |
Citaat:
|
Lief tegen iemand aanhangen is sowieso fijn. :o
|
Citaat:
"Trimm Trabb heeft spannende oud&nieuw saaivontuurtjes beleefd! #1264"? |
Zo maar eens naar de Ekko :cool: eigenlijk wil ik bankhangen, maar het is saturday night!
|
"0 vrienden zijn jarig deze week"
Stuur me dan geen mail, kut-Hyves :D(N) |
Citaat:
|
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Bleh, ik lees overal leuke dingen! Volgend jaar ga ik ook nieuwjaar vieren met vrienden en wijn/bier (Y). |
Citaat:
|
Djiezus :D (n) Dat valt toch zegmaar gelijk op.
|
Citaat:
|
Sjonge jonge jonge jonge Joris toch :nono:
|
Ja, ik kijk die programma's dagelijks, dat scheelt misschien :p
En dat is natuurlijk een grapje. Maar ik zag het echt in één oogopslag hoor :o |
Hallo kinders. Fijn 2011!
|
De beste wensen allemaal!
Mijn goede voornemen is om eens wat vaker te posten! |
Citaat:
|
Iedereen is zeker nog aan het uitbrakken of alweer op het volgende feest...
|
Nee hoor :o
|
Citaat:
|
Oh, verrek. Nja, ik /care te weinig om Samson & Gert of Kabouter Plop om dat meteen te zien :P
|
Dit is echt het eerste jaar dat ik 1 januari geen feestje heb en stiekem <3 it.
|
Citaat:
|
gelukkig nieuwjaar ook voor dk! hebben jullie leuke feestjes gehad?
|
Ik vind wetenschap en levensbeschouwing eigenlijk voornamelijk vermaak ...
|
Citaat:
|
ik realiseer me trouwens net dat we ongeveer het platste land ter wereld zijn maar ook dat we de nederlandse vrouwen gemiddeld gezien ivm de rest van de wereld verdomd grote jetsers hebben. biologisch compensatiegedrag ftw
|
ik had uren niet op de klok gekeken en nu is het ineens kwart voor 3 :eek:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:30. |