![]() |
Verliefd op een leraar...
Heey allemaal,
Ik ben zelf niet verliefd op een leraar, maar mijn vriendin wel, hij is 14 jaar ouder en ze heeft het de hele tijd over hem... Ze weet zelf ook wel dat het niet kan enzo, en dat het strafbaar is, maar ze kan hem maar niet vergeten :( Ik vroeg me af of jullie tips hebben, want het is best wel irritant en ik wil haar ook helpen enzo... Alvast bedankt :D Oja: we hebben maar een paar weken ofzo les van hem gehad, maar ze vergeet steeds 'per ongeluk' dingen in zijn lokaal en wist zijn hele rooster uit haar hoofd... |
De beste tip voor haar is andere jongens ontmoeten ;)
|
Breng in ieder geval genoeg afleiding. Ga zwemmen ofzo (ook een leuke kans om naar andere jongens te kijken ;)), ga de stad in, ga andere leuke dingen doen. Spreek gewoon met haar af dat jullie het niet over hem gaan hebben. Als zij weet dat het sowieso niet mag/kan, dan moet ze gewoon erover ophouden.
|
Het maakt wel uit of zij 12 is, of 17. Sowieso over de 'ernst' van de verliefdheid, maar ook over de mogelijkheden.
Het is belangrijk dat ze zelf inziet dat het niks is of kan worden, zij moet beseffen dat hij slechte kanten heeft en vervelend is om dit en dat. Afleiding helpt niet echt als ze midden in een verliefdheid is, dan is ze er met d'r hoofd niet bij. |
Da's dan pech voor je "vriendin", want dat gaat natuurlijk niet werken.
|
volgens mij heeft lusi gelijk.
ik zou haar proberen duidelijk te maken dat dat niet mogelijk is. natuurlijk zal ze niet willen en zal het heel erg moeilijk zijn, maar ik denk dat dat de beste optie is. afleiding heplt idd niet goed. je vergeet je geliefde slechts voor heel even en dan nog. direct wanneer je niet meer afgeleid bent denk je weer aan die persoon. het kan natuurlijk de pijn even verzachten, wat wel positief is, vind ik toch |
Gewoon proberen! Bij ons op school was ook een meisje gevingerd door een leraar. Je weet maar nooit
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het is niet verboden om verliefd te zijn op een leraar, dat ten eerste. Jij kan het niet uit haar hoofd praten maar je kan wel tegen haar zeggen dat ze niet moet proberen hem te versieren. Verder kan je misschien het beste gewoon met haar uitgaan of naar andere leuke jongens zoeken ofzo :) Hoe oud is je vriendin? Waarschijnlijk gaat het wel weer over. :)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Maar leraren die iets hebben met een leerling is eigenlijk zo'n beetje verboden. Ik bedoel dit niet om iemands dromen te verpesten, maar ik heb gehoord over een leraar die grote problemen kreeg omdat een van z'n leerlingen zei dat hij iets met haar heeft gedaan. Het was allemaal gelogen, maar die leraar raakte wel in de problemen.
Een relatie leraar->leerling kan eigenlijk alleen maar geheim. Maar hoe oud is die vriendin nou? |
Ze is pas 13...:P
Maar het gaat wel een beetje over, ze vind het allemaal vervelend enzo, dus nouja... |
Grote kans dat de leraar al een vriendinnetje heeft, misschien draagt hij zelfs een ring, wijs haar er dan op.
Dan rest er alleen hem achtervolgen en z'n vriendin bedreigen. :D |
je zou maar een hoer als vriendin hebben die toevallig je leraar wil neuken
|
Citaat:
Een leraar heeft een machtspositie, daar kunnen pubermeisjes (en jongens) van in de war raken. Geloof niet alles wat je alleen op je kamertje op die sites ziet,. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:17. |