![]() |
Game valt steeds weg..
Heeft ie nog nooit gedaan maar sinds ongeveer 10 minuten valt mijn game gewoon steeds weg, bij alle games dus. Ook start mijn laptop steeds internet explorer op met een idiote site met reclame... Toch zegt mijn virusscanner dat ik geen virus heb....
HELP!:( |
Klinkt als malware. Welke virusscanner gebruik je en is die geüpdatet?
|
Citaat:
En hij zegt dat mijn pc veilig is en dat er geen problemen zijn. |
Over welk spel gaat het?
|
Citaat:
|
Systeemherstel?
|
Startpagina al een keer veranderd in de opties van je browser?
Verder kan dat met je games vanalles zijn. M'n broertje heeft een fantastische nieuwe pc, maar ook bij hem vallen de mooiere games (die verder wel vloeiend werken) na tien minuten uit. Zie dan maar eens de oorzaak te vinden... |
Microsoft doet soms raar :s ik zou het vragen aan mensen die er wat van kennen. Het kan echt gaan van niet genoeg geheugen tot je eigen anti-virus
|
gebruik een special anti-malware programma als je wilt...
en dat met je spellen zou wel eens te maken kunnen hebben met je registry die wil je misschien ff maken met een simpel programmaatje ;) |
- Controleer wat je CPU doet tijdens het spelen.
- Controleer wat je RAM doet tijdens het spelen. - Installeer een andere virusscanner dan McAffee. (persoonlijke mening, maar dan kun je ook meteen zien of het zonder virusscanner / firewall wel gewoon werkt, want McAffee heeft een beetje nare gewoontes soms..) - Sinds wanneer werkt het niet goed? Heb je rond die tijd iets geïnstalleerd of aangepast? - Haal je de minimum requirements van het spel? Bijvoorbeeld qua videokaart? - Systeemherstel? |
Hij doet het weer! *o* dankje!
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |