![]() |
Holle bolle Saai #1265
zo
|
ja
|
te laat :p puur vanuit technisch oogpunt dan. Deze zal uiteindelijk wel doorgaan naar de finale ;p
|
te laat :'(
|
Meh, pak deze maar :p ik vind t wel prima
|
ja maar het technisch oogpunt wint hier nooit hoor :D
|
@doux:
je spotte toch niet echt maar één spelfout he? :D |
Als we nou verder gaan in deze dan merken ze het nooit...
|
Citaat:
|
Nee :D
|
de forumbaasies
|
Uhuh, denk maar niet dat je hier veilig bent!!!!11
|
Ik ga toch maar opstaan..en zo.
|
@lorelei : ik stond vanmorgen trouwens zonder benzine op de oprit van het tankstation. ik moest hem naar de pomp duwen :D :o
|
Ach, Missy kent me nog wel :o ja of niet... maar dan moet ze wel heel veel verdovende middelen hebben misbruikt.... nah, Missy kent me nog wel :p
|
Ik wil uit bed, maar mijn oom is er. En ik word altijd zo vreselijk moe van zijn rascistische praatjes over hoe kut moslims zijn en dat ze alleen maar op een uitkering leven en/of jatten. Bah :( Maar er tegenin gaan heeft zo weinig zin, want mijn pa steunt hem natuurlijk :)
|
Citaat:
|
Paul zei ook altijd 'en hoe is het op het diebelenschooltje?'
Zo'n achterlijke vraag vond ik dat :s |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik raad wel aan om even bij het andere topic aan te geven dat ie weg/dicht kan.
|
Citaat:
Want zo is hij |
Gaan we nu in een topic door dat niet als eerste gepost was? :D (Y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En nee trophus, probeer je Kazet2 te worden ofzo? :p |
Volgens mij heb ik gister iets gegeten wat niet helemaal goed was, m'n buik heeft zelden zo raar gedaan als vannacht en nu :(
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
ik word nu al moe van ze en ik ben niet eens bij jou :D |
Citaat:
Het gaat prima met me. Ben er wel nuchter onder. Ik heb er vrede mee dat het gegaan is zoals het is gegaan, en daardoor kan ik het makkelijk afsluiten voor mezelf. Ik ben allang blij dat haar een langer ziekbed bespaard is gebleven. Hoe is jouw opa overleden? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
is er nou echt niemand hier die met t-mobile veel met iemand anders belt die óók t-mobile heeft?
|
Ik heb wel t-mobile, maar ik bel überhaupt niet vaak.:p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
"Jij snotneus, toen Holle Bolle Gijs 'dank je wel' zei, was jij nog niet eens geboren! :mad:" Maar nice try! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het kan natuurlijk ook komen omdat ik vroeger in de Efteling elke Holle Bolle Gijs een trap heb gegeven onder het mom van: "ik haat dikke mensen! :wesley:" en ja, dan gaat er wel eens iets van een audiochip kapot.
|
15jaar geleden zei hij nog dankjewel! 10jaar geleden ook trouwens..
|
Citaat:
|
Jeetje rationeel, heb je nou nog steeds dat gratis bellen :d
|
ja, ik kan 2 mensen heel blij maken met 1000 minuten en 1000 smsjes per maand, maar ik kan gewoon niemand vinden :D
|
Rationeel, zullen we gewoon allebei een prepaid tmobile kaart kopen en voor de verdubbelaar gaan? :d:d
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:26. |