![]() |
vind een meisje leuk, maar heeft steeds een lief
ik ben jongen van 14 en ik vind een meisje al heel lang leuk en nu ben ik ondertusse haar beste vriend maar ze heeft constant een lief en ik vind haar echt neig leuk en ik weet nie goe wat ik zou doen zegge dat ik ze leuk vind en dn gebeurt er niets want ze heeft een lief of... aub help me en ik heb ook nog niet getongzoend en ben bang dat ik het niet kan aub iemand help me !!!:'(
|
De antwoorden op je vraag zijn heel simpel:
1. Zeg gewoon dat je haar leuk vind, dat is het beste wat je kan doen;) 2. Voor zoenen geldt hetzelfde, gewoon doen en niet onzelfzeker zijn!:) Ja ik weet het...gemakkelijker gezegd dan gedaan maar het is toch het proberen waard:d |
Ik heb zowieso nog nooit gezoend, maar ik ben dan ook 15 en single sinds groep 3. :)
|
Citaat:
dankje voor de raad maar ik denk als ik dat doe dat k dan zekr niets zal hebben bereikt maar gwn wat ruzie ze zal wss zeggen ja.. en dn zit ik met zo'n dom antwoord waar ik niets mee ben.. :confused: |
^dat is nou eenmaal het risico dat je loopt. Als je haar vertelt over je gevoelens, zit de kans er inderdaad in dat ze je niet meer als beste vriend wil of jullie vrienschap een stuk minder wordt. Als je dat risico niet wil lopen, moet je niks zeggen. Daar staat tegenover dat de kans dat jullie dan een stelletje worden en zij ook verliefd op jou is heel klein is als je niks zegt. Het is maar net wat zwaarder weegt voor jezelf.
Wat betreft dat zoenen; dat is voor iedereen spannend en iedereen vraagt zich af of ze het wel kunnen. Daar hoef je je niet zo druk om te maken, dat komt vanzelf wel een keer en als je dan uiteindelijks taat te zoenen en je doet het vaker, zul je je afvragen waarom je je ook alweer zo druk maakte. Kwestie van beginnen en veel oefneen (Y) p.s. Zou je misschien interpunctie kunnen gebruiken (als in: hoofdletters en leestekens)? Leest iets prettiger en komt minder chaotisch over... |
Citaat:
dankje voor de raad, maar nu weet ik het nog altyd niet goed... pff moeilyke keuze :( |
Die keuze kun je ook alleen maar zelf maken. Er is geen enkele manier waarop je haar zo'n vraag kan stellen dat ze alleen maar kan zeggen "Ja, ik vind jou ook leuk!" Het feit dat je niet weet maakt dat het moeilijk is om de vraag te stellen. Hoe je hem stelt maakt eigenlijk niks uit. Het enige wat je kan doen is laten weten dat je haar leuk vindt en er het beste van hopen. Timing is dan wel weer een puntje. Je kan het het beste doen wanneer het misschien uitgaat met dat vriendje van haar, anders ben jij weer aan het stoken en dat is niet netjes.
|
Citaat:
(y) |
maar alle reacties en hulp is nog welkom danku...
|
P. als ge dit leest LYouu <33
|
Heb je haar al verteld dat je haar leuk vindt? Doe je wel eens iets speciaals met haar? Spreek je wel eens af na schooltijd samen? Weet je misschien al een beetje wat ze van je vindt?
Het feit dat jullie al een tijdje vrienden zijn en zij steeds een ander vriendje heeft, kan betekenen dat ze jou niet leuk vindt op die manier. Maar het kan ook zijn dat ze jou wel leuk vindt, maar ze niet weet of jij haar leuk vindt, dus zoekt ze maar iemand anders. Kortom: je weet het niet! Als je meer wil dan alleen vrienden zijn, dan moet je het er eens met haar over gaan hebben :) |
Citaat:
|
michieeel toch! (l)
|
Citaat:
phaha da n reactie :p KzieUGraag ea ilyousof*ckingmuch :bloos: |
Citaat:
|
What the..
|
lolz
|