![]() |
1 keer per maand blowen
als je 1 keer per maand 2 joints rookt met 3 mensen, en je bent 15, wat zijn dan de gevolgen?
|
Ehm. Geen?
|
Vast wel overigens, maar wegen die op tegen je plezier?
|
Niet noemenswaardig lijkt mij.
|
Eigenlijk vraag ik me dit ook wel eens af, gezien ik al gezeur aan m'n hoofd omdat ik 1x per maand stoned wordt met wat vrienden. Wat is tegenwoordig de wetenschappelijke theorie over thc-gebruik en het afsterven van hersencellen/andere neveneffecten?
|
Ik deed het 3 x per dag en ben nog steeds fucking awesome dus ik zou me niet al te druk maken.
|
Citaat:
|
Roken is nooit goed voor je longen (even aangenomen dat je joints met tabak rookt, dus) maar zo'n kleine hoeveelheden... Tja. Ik zou me er niet al te druk om maken.
|
Citaat:
Enige tijd geleden was er een theorie die min of meer beweerde dat alleen zieke/oude cellen af zouden sterven van cannabis. Ik kan er momenteel geen recente onderzoeken over vinden dus ik weet of die theorieën bevestigd of weerlegd zijn. |
Ik zou het alleen nooit aanraden als je een psychisch verleden hebt of angstig bent of iets dergelijks. Ik smoke vanaf mn 13e:-P
|
Dat verschilt echt per persoon. Belangrijker is de vraag: in hoeverre maak je je er druk om en waarom?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
jezelf verzieken en wie weet kanker en de dood?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Non smokers die every day!
|
Houden we het wel een beetje ontopic.
Ik denk persoonlijk dat het met de gevolgen allemaal wel meevalt. Je zult je hooguit de volgende dag een beetje wazig voelen maar daar houd het ook wel bij op. |
Als je blowt, heb je tog meteen daarna veel honger?
:P |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|