![]() |
De wereld is weer plat ja, op je bolle saai na! #1270
:cool:
|
En ik drink tomatensap.
Hè wat heerlijk, om zo mezelf te zijn in dit topic. |
tomatensap :S
|
Ook maar even van de gelegenheid gebruik maken om te zeggen dat ik het érg stom vind dat mensen Hans Teeuwen nog steeds associeren met poep-en-plas humor, terwijl ze waarschijnlijk zelf te beperkt zijn, humoristisch gezien, om alles wat hij doet te waarderen.
Mensen die hem van louter grofheden betichten moeten gaan kijken: - De bereden politie - kruik - Klein Klein Kleutertje - Kiekerjan - Dieren en tijd - Circus Baf En nog zoveel meer. Geen poep en plas te bekennen, en toch érg érg goed. |
Ik associeer hem vooral met irritantheid en niet-grappig zijn.
|
hans teeuwen heeft leuke dingen gedaan maar veel van zijn dingen (alles na trui) is ronduit kut
|
Het eerste dat ik van Hans Teeuwen hoorde was schapen neuken, sindsdien meh..
|
Stefenootje, serieus, wat is er zo mooi of goed aan Sterrenstof? Waarom rappen ze alsof ze Marokkaans zijn en waarom zingen ze met rare stemmetjes met van die rare klanken? Waarom is de helft van wat ze zingen onverstaanbaar en waarom gebruiken ze woorden als 'changde zijn hele leven', en 'crazy in de put'? Het is werkelijk waar de grootste bagger die ik ooit gehoord heb.
OT : En mijn powernap van 2 uur is toch weer 8 uur geworden :( |
Hoi. Veel te vroeg :(
|
Hoi, Abs! Ik vind die vroegte wel tof. De wereld slaapt nog, alles is stil en wij zitten nog met een lampje aan achter de computer en zien zometeen de zon opkomen :cool:
|
Als je op moet staan is die vroegte toch minder leuk :o En het regent!
|
Nja, ligt eraan of je uitgeslapen bent :D Hoe laat ben je gaan slapen?
|
Kwart over 12 viel ik in slaap, denk ik. Maar dan nog. Het is gewoon te vroeg.
|
Citaat:
Goeiemogguh trouwens! *O* |
De bibliotheek is pas om 9 uur open terwijl de colleges al om half negen beginnen. Ik dacht dat ze zoiets wel redelijk gelijktrokken. Nu moet ik wachten. -O-
|
goeeeeedemorgen!
|
Fijn Driekoningen allemaal!
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
Okee DK, 5 uur slaap of doorgaan op cafeïne? |
slapen (Y)
|
Mijn begeleider vond dat ik na een formule de tekst niet moest laten inspringen. Er staan ongeveer 150 formules in mijn verslag.
Dat is weer 10 minuten besteed aan zeer geestverheffend werk... |
Citaat:
Maar goed, ik zou dan in beginsel al geen inspringen doen na een formule omdat dat gewoon lelijk staat ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat ga je hierna doen, eigenlijk? Wachten tot je van alle kanten banen krijgt aangeboden of heb je zelf al iets in gedachten waar je wil gaan werken? Of is er nog iets wat je moet/wil doen op de universiteit? |
hij moet nog steeds nederland een keer gaan leiden
|
Citaat:
Citaat:
|
Als je een retourtje hebt van A naar B, en als je AB gaat wordt hij al geknipt. Als je dan BA gaat, en hij wordt weer geknipt, hoe weten ze dan dat hij AB is geknipt en niet stiekem al een keer BA?
|
Dat weten ze niet?
|
Dus dan kan je retourtjes onbeperkt gebruiken om tussen A en B te reizen?
Ik dacht eigenlijk dat er een soort zigeunertrucje achter zat. Als je van bovenste plek op je kaartje naar onderste plek gaat, knippen ze bijvoorbeeld bij die glimmertjes, en als je van de onderste plek naar de bovenste plek gaat aan de andere kant. Maar ik was wel benieuwd hoe dat dan precies zit. |
dat kunnen ze zien aan de code van de stempel, maar of ze dat ooit controleren...
en er staat sowieso een datum op de stempel, dus onbeperkt zit er niet in:p |
Citaat:
|
Citaat:
Maar de code op de stempel, dat klinkt wel alsof het ergens op slaat. Citaat:
|
ik heb een keer een retourtje precies de andere kant op gedaan. jeetje, wat voelde ik me een boefje toen :o
|
Citaat:
|
Mijn ouders snappen nog steeds niet hoe ze mij uit bed krijgen. Mijn moeder staat door de gang te schreeuwen dat ik moet ophouden met dit bestaan en doet het mijn licht aan en de deur open. Ja, daar ga ik echt van uit mijn bed, dat heeft nog nooit gewerkt!
En mijn pa doet wat ie de laatste jaren doet: hop hop, go for je nieuwe job! Na 20 jaar zou je zeggen dat ze nu wel weten dat ik er wel uit ga als ik eruit wil :D ik zet niet voor niks 3 wekkers op 3 tijdstippen. En ik word een beetje depressief van alle nickchanges! |
Citaat:
En hup, nieuw werk zoeken, anders doe ik je licht aan! |
Gewoon simpel een emmer ijskoud water :y
|
Heb je geen baan meer? Dacht dat je in coffeeshop werkte.
Oh my. Ik ga vandaag naar Ierland. :eek: heb al zin in mijn eerste open mic. The Pale, mijn eerste optreden had ik daar. Yeash. :cool: |
Oh, en nu doet ze de teleurgesteld act, dat ik wel wat enthousiaster mag doen en om 10 uur eruit had moeten gaan, fris. Ik sliep om 6 uur, lekker fris wakker worden dan (y)
|
Citaat:
Overigens snap ik de drang van ouders niet om hun kinderen uit bed te stampen. Ik zou als ouder gewoon mijn kind lekker laten slapen, het is zijn/haar leven. Dan hit ie maar rock bottom, boeie. Wordt ie hard van. |
kazet, sann,.....
|
Ik zou mijn kinderen zo nu en dan om vier uur 's nachts met veel GEGIL en KOUD WATER uit bed jagen om ze scherp en hard te maken.
|
Het treinnummer (dat is dus die code) staat vermeld op de stempel, daaraan kan men zien voor welke reis je het kaartje al hebt gebruikt. Elke treinserie heeft namelijk een nummer, de 3600 is bijvoorbeeld de intercity Zwolle-Roosendaal/Roosendaal-Zwolle. Elke rit heeft dan ook weer een nummer, zo is de trein die met een paar minuten uit Zwolle vertrekt de 3645. In dit geval staan de even getallen voor ritten richting Zwolle en de oneven getallen voor ritten richting Roosendaal, ook bij andere treinseries werkt dat op die manier.
Dit moet je trouwens niet verwarren met de materieelnummers die op de buitenkant van de trein staan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:50. |