![]() |
Een nieuwe saailontafel! #1271
*O*
|
Soms is het best fijn om even met de laptop op schoot te gaan zitten, ook al heb je een bureau in de buurt.
|
En vice versa.
|
Bureau op schoot? Bij de laptop op schoot?
|
Op je bureau gaan zitten, ook al heb je een laptop in de buurt?
|
Stefenootje, serieus, wat is er zo mooi of goed aan Sterrenstof? Waarom rappen ze alsof ze Marokkaans zijn en waarom zingen ze met rare stemmetjes met van die rare klanken? Waarom is de helft van wat ze zingen onverstaanbaar en waarom gebruiken ze woorden als 'changde zijn hele leven', en 'crazy in de put'? Het is werkelijk waar de grootste bagger die ik ooit gehoord heb.
Om even terug te komen op deze post van duisent uur geleden: Het is niet MOOi of GOED, het gaat me vooral om het muziekje dat je hoort. Dat vind ik gewoon heel erg leuk klinken. Verder denk ik dat je het te serieus benaderd. Dat doen ze zelf ook niet hoor. "Changde z'n hele leven" vind ik juist een heel grappige zin :D |
Kut surfing bird :(
|
Ik word er vrolijk van <3. (Sterrenstof that is)
|
Citaat:
Ach, sommige mensen kunnen muziek alleen überserieus benaderen. Best zielig voor ze! |
Ik kan niet beslissen wat ik wil eten, dus ik blijf maar thuis zitten :D(N)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Wie is de mol. :bloos:
|
Ohjaaaa, wanneer begint dat :eek:
Of heb ik het begin gemist :D dan kijk ik straks wel op uitzending gemist? |
♪♫ ♪♫ ♪♫ ♪♫
|
Soija, ik vraag je wat :nono:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Citaat:
Citaat:
|
hah, ik LOLde :(
|
Hm, de laatste eeuwige naamzoek is wel erg. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
Edit: hallo, wanneer gaan we onze gayfilm marathon nou houden! |
Uhuh, want belangrijke dingen heb ik vereeuwigd in de naamzoekmachine. :o
Citaat:
Mi no sa. :o Zit al maandne bij mn vriend. :p |
Citaat:
|
Citaat:
Nee, for real, we moeten dat wel doen hoor! Met warme chocolademelk met slagroom en koekjes :cool: |
wat is het toch altijd irritant als je je wisselend heel goed en wisselend heel slecht voelt over je werkkkk :o
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Vanavond wie is de mol hoeraaa *O*
|
Carn naamzoek! Times of Grace is echt awesome! :cool: Ik heb nog niet alles helemaal geluisterd, maar so far klinkt her erg fijn (Y)
|
ja, prima album. Jammer dat Jesse Leach bij Killswitch is weggegaan.
|
Citaat:
|
Omg wat is geitenkaas, appel, walnoten en honing toch een wincombinatie <3
|
|
Citaat:
Ik vind grappig bedoelde muziek prima (Weird Al, Frank Zappa), maar JvT wekt zo'n grote weerzin op, waarschijnlijk omdat het zulke non-talenten zijn. En ja, ik ben zelfs geneigd om dingen te roepen als "verloedering van de muziek wat ik je brom, we moeten weer The Doors op TMF en The Rolling Stones op de radio, WRAAAAAAHHHHHH!!!!" *zwaait hevig met grammofoonplaat* |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
:cool: |
Ik mis moz een beetje :(
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Als ik pepijn geen kusje geef kan ik niet slapen 's avonds :o |
|
Overigens vond ik de jeugd van tegenwoordig ook heel kut, maar van sterrenstof word ik gewoon heel blij, en ik schaam me er niet voor :cool:
Oke, wel, best erg ook, maar toch. :D |
Citaat:
|
Oh deze heb ik ook al te lang niet gepost:
LP naamzoek :o |
Citaat:
Disclaimer: Ik wil natuurlijk niet echt dat ze sterft, maar wel weggaat met dat stomme filmpje. Gaarne geen ban voor doodverwensingen, want het is een GRAPJE :D |
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:54. |