![]() |
Besneden
Hoi,
Ik ben besneden, en ik ken eigenlijk niemand behalve een (moslim) vriend van me die ook besneden is. Ben jij besneden, en zo ja, waarom? Ik ben in ieder geval besneden omdat ik op m'n 2e een probleem had wat plassen betreft. |
Mijn beide broertjes, mijn vader en opa (haast alle mannen in mijn familie, behalve mijn opa's christelijke familie) zijn besneden omdat ze joods zijn.
|
Mijn vriend is ook besneden, wegens medische redenen rond z'n 11e.
|
Mijn broertje is ook besneden(moslim) reden was het "gelovige" en dat het een soort afweer geeft tegen bepaalde ziektes.
|
ik ben ook besneden, had fimosis ( te nauwe voorhuid) dus om medische redenen. ik weet eigenlijk niet of ik daar zo blij mee ben, ga denk ik binnenkort ff naar de dokter of zo toe even info halen :p
|
Ik ben nog niet besneden...
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar met seks weet ik niet hoe dat zou gaan... Dus misschien nog wel eens... Is het erg pijnlijk dan? |
Als je je zonder problemen 'normaal' kunt aftrekken denk ik niet dat dat verder veel problemen met seks op zal leveren hmm?
|
Ik heb geen idee of besnijdenis pijnlijk is. Ik was 2 toen ik werd besneden, en waarschijnlijk ook knap verdoofd.
|
ik ben niet besneden, maar zou dat wel willen.
om hygiënische redenen dan. niet voor geloof of zoiets. |
hallo ik ben besneden toen ik 7 was om medische redenen ben er nu 45 en m'n zoon van 20 is ook besneden ook om medische redenen en om jullie advies te geven sex gaat prima zo ;)
|
Ik ben ook besneden, op mijn 14de. Ik had een te strakke voorhuid die niet over de eikel ging. Ik ben er nu blij mee. Het is prima om besneden te zijn. Het is erg mega-hygiënisch en het voelt best goed altijd de eikel bloot te hebben. Ik zou het nooit meer anders willen.
|
Mijn ex was ook besneden om medische redenen. 't Is niet heel zeldzaam geloof ik ;)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:14. |