![]() |
Zomerschool?
Ik de VS bestaat er iets als een zomerschool, wat bedoelt is voor leerlingen die zijn blijven zitten en alsnog over willen gaan. Die gaan dan dus in de zomervakantie naar school.
Ik ga er vanuit dat ik dit jaar gewoon over ga(naar havo 5). Maar aangezien we niet op vakantie gaan en ik geen hekel aan school heb, leek me het een goed en leuk idee om in de zomervakantie al les te krijgen in havo 5 stof. Mijn vraag is dus of er zoiets bestaat in Nederland( noord-Brabant) het liefst. Op google heb ik niet veel kunnen vinden. Weet iemand hier meer over? Dan hoor ik het heeel graag. Alvast bedankt;) |
Ik heb ook even voor je gezocht, maar volgens mij is er geen zomerschool.
Anders had je daar waarschijnlijk wat over gevonden op internet. |
Citaat:
|
Citaat:
Als je bepaalde vakken leuk/lastig vindt kun je misschien (voor meerdere vakken) 'bij'les nemen... |
Jawel,
Ik heb iets gelzen over een meisje, die mocht naar een popmuziek school, Maar dan moest ze in de zomervakantie wel alles halen voor een overgangsbewijs van VMBO-T naar HAVO Zo iets zou inderdaad wel bestaan . Alleen weet ik niet meer waar ik dat las :p ik zou me best doen het te vinden.! |
Er is een zomerbasisschool :)
|
In plaats van je schoolstof te herhalen is het misschien leuker om een cursus te volgen en iets nieuws te leren. Als je googelt op 'cursus juli <stad>' vindt je misschien wel wat :) en dan in plaast van <stad> de naam van een grote stad bij jou in de buurt.
|
Zoek anders een leuk sportkamp of wordt leidster bij de kindervakantieweek ofzo, of wat dacht je van vrijwilligerswerk bij bijvoorbeeld de dierenambulance
|
Een bijbaan of inderdaad een cursus? Je kan ook alvast kijken naar examenstof van voorgaande jaren.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:59. |