![]() |
borsten - wat vind jij?
heb je liever meiden met of zonder inkijk, hoe groot moeten der bloemkolen zijn en wordt je opgewonden of geil van meiden met inkijk.
|
Edit: een topic over meningen over borsten dus.
Persoonlijk word ik niet opgewonden van borsten, vind ik ze wél mooi (indien het mooie borsten zijn dan), maar moeten ze niet opgepompt groot zijn en zo. Borstvergroting kan ik wel begrijpen, als je AA/A hebt, maar dan niet tot D oid. Oh, en B vind ik het mooist, qua formaat. :P |
kleine c is perfect:) en nee word niet geil van inkijk of zo
|
inkijk 4 life jongen niet al te groot gaat later hangen
|
alles rond C is mooi qua grootte, inkijk maakt niet zo veel uit - ligt meer aan het soort meisje en de kledingstijl die ze heeft. Als een beetje decolete bij d'r stijl past is dat prima maar niet voor het 'decolete' zijnde. Ben ook niet echt iemand die bij elk willekeurig meisje nou even naar binnen gaat staren. Dan liever direct een praatje maken!
|
Niet te klein, maar zeker niet groot, en zeker (!!!) niet met plastische chirurgie! Soms is het daarna zo vershrikkelijk onecht en groot. Nee, geef mij dan toch maar een kleinere cupmaat. Maar dus ook weer niet plat.
|
inkijk? jaah dat is wel goed. Maar niet als je verkeerde aandacht krijgt van Jongens..
|
het of zonder inkijk maakt mij opzich niet uit, hangt wel een beetje af van wat voor type het is. Ik word er niet geil van ofzo...
Cupmaat B is mooie maat vind ik hoor, ik ben niet zo van het grote. |
mooie dikke strake tieten is het mooist maat B of zo met een dikke inkijk. daar geil ik wel op. maar het liefst zie ik ze naakt
|
b met inkijk. Of ik er opgewonden van raak? Geen idee ik heb ze nog nooit met inkijk gezien van mijn leeftijd... :D
|
Citaat:
|
C heeft mijn voorkeur. Te klein, maar ook te groot, vind ik wat minder eerlijk gezegd. Inkijk word ik niet geil van, eigenlij k vind ik dat arrogant ovekomen.
|
Citaat:
|
alle borsten zijn mooi ;-)
veel of weinig inkijk, cup D of A enige waar het verkeerd kan gaan voor mij is als het te groot is, echt gigantisch weetjewel... ma da is toch alleen maar bij heeel weinig dames |
Citaat:
|
nja zelf heb ik nu een A cup maar ik zou wel graag een C cup willen hebben als ik ouder ben 16 ofzo :p en teveel in kijk vind ik niet echt mooi :p
|
Citaat:
inkijk is natuurlijk nooit erg vind ik :P |
Ik heb cup E (!) lijkt kleiner hoor:p
want ben wel dun, alleen kleiner vind ik veel mooier:p |
Een grote cup hebben lijkt me ook naar. :O Voor je rug en zo. Dan ben ik toch blijer met wat-kleiner-dan-gewenst.
|
Citaat:
natuurlijk kan het soms onhandig zijn, maar als een kerel het alleen maar om je borsten doet dan zit er sowieso wel iets fout |
Ik vind B en kleine C het mooist, hoewel het natuurlijk wel bij de rest van je lichaam moet passen. A vind ik meestal ook heel mooi staan.
|
Heb maar 1 paar borsten jaren mogen observeren: 75C, prima maatje! Liggen ook heerlijk in de hand(y)
|
Citaat:
Ik vind het inderdaad prima. Niet teveel niet te weinig=] |
Citaat:
|
Ik heb B/kleine C, en ik wil gaarne een volle C maar het heeft niet zo mogen zijn :')
|
Citaat:
Oh, en volgens mij lijk je met grote borsten dikker, maar dat weet ik niet helemaal zeker. |
Citaat:
|
Citaat:
waarom zou je als meisje met A niet op je rug moeten liggen zonder bh?:confused: leg het es uit voor een onwetend jongetje :P |
Citaat:
Of, als je het op een andere manier bedoeld, het verschil tussen een A en B cup is nog geen halve kg, dus daar gaat de weegschaal niet anders van staan. Waar ze het over hebben met op je rug liggen, is dat je borsten geen vaste vorm hebben, als je gaat liggen zijn ze meer over de breedte verspreid, en minder in de diepte, dus lijken ze minder groot. Net als je bovenbenen wanneer je gaat zitten, dan zijn ze platter. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Heb zelf een A/B cup (hangt af van de bh). Niet enorm groot dus, maar ook niet heel klein. Had best graag net een maatje groter (volle B-cup/kleine C-cup) willen hebben, maar ja, je kan niet alles hebben en ik vind het ook zeker niet waard om plastische chirurgie te ondergaan. Met de juiste BH en kleding kan je ze ook makkelijk wat groter/voller laten lijken, en de enige die mij naakt ziet is mijn vriend, en hij is sowieso blij met me, onafhankelijk van hoe mijn borsten er uit zien :)
|
Ik heb cup 85 B, volgens mij wel het gemiddelde in Nederland. Ik snap nooit helemaal wat jongens er zo speciaal aan vinden :P Het is gewoon gemaakt voor baby's voor melk :)
|
Citaat:
|
ik snap ook niet wat mannen er zo leuk aan vinden. 2 hompen vet en klierweefsel...
maar het werkt :D |
Ik vraag me wel af he, iedereen die hier zegt dat haar borsten niet meer groeien, merken jullie wel verschil als jullie aan/afvallen? Ik ben het afgelopen jaar best een jojo geweest qua gewicht en ik merk dat meteen aan mijn borsten. Er zit met vijf kilo verschil wel een hele cupmaat tussen, lijkt het wel.
|
@SA: Ja dat heb ik ook. Zodra ik ook maar iets afval gaat het meteen van mijn borsten af:(
|
Ik ben de laatste jaren heel stabiel in gewicht maar ik ben ooit 13 Kg afgevallen in 1 zomer, sindsdien heb ik een cupmaat kleiner.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nou dat geloof ik niet bij iedereen. Ik was naar de huisarts gegaan een tijd geleden. En die had ze ''bekeken'' En ze zei dat ze niet meer zouden groeien omdat de ringen van klieren geloof ik, die waren er allemaal al. Ik weet niet precies meer hoe dat heette, maar het kwam er dus op neer dat ze niet meer zullen groeien. En dit was op mijn 16e.
En ik heb trouwens ook geprobeerd aan te komen en dit was ook zeker wel gelukt, maar dan ging het vet niet naar mijn bovenlichaam.... Alleen maar op mijn heupen, billen en benen.... Dus daar werden mijn borsten ook niet groter van. Maar als je af gaat vallen dan veranderd dat weer wel.... |
Volgens mij is het als je afvalt, het vet van je buik als eerst verdwijnt. En zo veranderen vooral de verhoudingen van je lichaam, waardoor het misschien toch lijkt alsof je borsten groter zijn.?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar vet tieten zijn meestal niet zo aantrekkelijk om eerlijk te zijn... lijkt mij geen succesverhaaltje Citaat:
het is gewoon de vorm! oeeeerrrrrinstinct :P vind zelf vooral de tepels sexy :P maarja dat ben ik dan weer |
Het is zeker niet alleen om de melk, nee. :P Dan zouden we wel gewoon tepels hebben, zoals andere zoogdieren die ook hebben. (Ooit een kat met een cup gezien?) En we zijn ook 'geprogameerd' om baby'tjes schattig te vinden, of nou ja, alles met relatief grote ogen/bolle wangen/wat was de rest ook alweer, dus dat zal er qua borsten ook wel in zitten. En volgens mij hadden lippen ook iets van die functie (sexy gevonden worden) want anders was lippenstift/spul niet zo tof geweest - en per slot van rekening zie ik niet helemaal in wat de toegevoegde waarde van die stukjes vlees anders is. Zoals borsten ook niet veel toegevoegde waarde hebben, behalve sexy zijn. (En dan doelend op het vet/bolgedeelte van de borsten, niet de melkklieren.)
|
ik ben heel blij met mijn B/kleine C, en mijn vriend ook.
en meiden hoeven zich eigenlijk helemaal niet druk te maken over hun borsten, want zo ingveer alle jongens die ik ken vinden de kont bij de meiden veel leuker en mooier dan borsten :D maar zelf vind ik idd ook C max t mooiste |
Ik als vrouwzijnde vind een cup a/b wel mooi bij kleinere vrouwen en bij vrouwen die groter zijn is b/c weer mooier.
|
Ik had vandaag nog iets gelezen over waarom mannen zoveel hebben met borsten, dat was in de Kijk (er staat een naakte zilvere vrouw op de voorkant, als je de details wilt weten). Ik heb geen idee meer waarom. Het zal wel bij de man horen om borsten mooi/leuk/sexy/geil te vinden. But I don't know.
|
Handjevol: meer kan je niet vasthouden, meer aandacht van andere kerels moet je niet willen. (y).
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:09. |