Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Wegwijzen & Voorstellen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=133)
-   -   G'dag! (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1824169)

AutumnDreams 08-01-2011 00:54

G'dag!

Ja, hallo dus!
Ik ben Anne, momenteel zestien jaar. Momenteel doe ik VMBO-t, en op de planning staat dat ik hierna Havo ga doen. Voor dit jaar wil ik echter met school stoppen.
Ik fotografeer, teken(al is dat niet echt noemenswaardig) en zing, en natuurlijk luister ik muziek. Die muziek bestaat vooral uit metal(alle vormen, buiten death en doom), industrial, rock, Keltische muziek en... Lady GaGa. Past ook heerlijk in dat rijtje :)
Zoals jullie misschien merken ben ik echt crap in intro's schrijven, dus als er vragen zijn, mogen die uiteraard gevraagd worden.

Groetjes.

Mrs. Angel 08-01-2011 07:06

Je hebt een mooie gebruikersnaam! Ik weet natuurlijk wat 'ie in het Nederlands betekend, maar waar heb je die vandaan?
Welkom!

Scholier 08-01-2011 10:01

Welkom!

Tom538 08-01-2011 17:14

Welkom..!

Hopelijk bevalt t je hier:)
Btw.. waarom wil je dit jaar stoppen met school?:P

xx

AutumnDreams 08-01-2011 19:53

@Mrs.Angel; het is een eigen samenvoeging. Ik ben een dromer en mijn favoriete seizoen is de herfst, Autumn is ook mijn bijnaam door sommige vrienden. :) Dreams vond ik mooier klinken dan dreamer, dus werd het dat.
@Topnieuws; dankjewel!
@Tom; Dankjewel, en dat komt wel goed ;p Ik wil voor dit jaar stoppen omdat ik door een uithuiszetting nu bij mijn oma woon. Ik heb er geen eigen kamer, en ook geen goede plek om te leren. In je eindexamenjaar is het nogal moeilijk. Plus ik heb fibromyalgie, en ik moet er nog steeds mee leren omgaan. Het is een soort reuma. Ik ben van de vier-vijf maanden schooltijd ongeveer anderhalve maand naar school gegaan, veel te weinig dus. Dus heb ik besloten dit jaar weer op krachten te komen, en dan volgend jaar er vol voor te gaan :) Sorry voor de lange uitleg.

Gray-Fox 09-01-2011 15:17

Welkom Anne:D

AutumnDreams 09-01-2011 17:12

Dank ^^

Panopticon 09-01-2011 19:58

Metal (Y)

AutumnDreams 11-01-2011 01:01

Precies.

Breakdown 11-01-2011 08:49

Lady Gaga staat af en toe ook bij mij aan hoor xD

Vind der gewoon leuk apart, want ze heb haar eigen style=D

Maar ook welkom ben er zelf ook pas net een week xD

DAH 11-01-2011 21:44

Lady gaga past niet echt in dat rijtje, maar een gevarieerde smaak is juist goed!
Herzlich wilkommen!

Duckdoggy 13-01-2011 15:41

Welkom!!
Wat teken/fotografeer je zoal?
Kun je mss wat tekenwerk posten op ART???

AutumnDreams 19-01-2011 00:49

@Breakdown en DAH;
Bedankt! En ja, ik weet het, daarom juist. Het is dan ook een van de weinige top veertig-artiesten die ik luister. :P

@Duckdoggy;
Bedankt voor het verwelkomen (:
Ik teken vooral (zeer falende) portretten en simpele tekeningen, maar ik kan er mijn ei in kwijt, dus :) Ik zal wel eens een keer wat posten, al staat mijn deviantArt link daar ook, waar alles wel zo'n beetje opstaat ;p
En ik fotografeer heel veel natuur, en heb vorig jaar een shoot gedaan met een goede vriendin van me. Is ook te bewonderen op dA, als je dat leuk vindt ^^

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25.