![]() |
Kijk hem gaan met zijn saai, ongelovelijk! Wie was dat en hoe snel ging hij? #1273
:eek:
|
Zo, en nu ga ik lekker emo op de bank zitten (met emo muziek en een tekenblok of iets in die richting), want zelfs Artie maakt me niet minder zin in emo zijn hebben :D
|
wat is dit voor titel? :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tijd voor Lucky, wilt iemand even die waslijst met potsts erin jassen hier?
|
Citaat:
|
Lasagne!
|
Trimm Trabb naamzoek: Niandra LaDes was het eerste album dat ik van hem hoorde, en daar doelde ik ook onder meer op in mijn beschrijving. Ik vind het nog steeds gaaf, maar echt muzikaal vernieuwend is het allemaal niet. Hoewel het over het algemeen wel wat complexer is dan zijn andere dingen.
Maar, daar had ik toen helemaal overheen gelezen, jezus, wat kut van je opa. Wel prettig dat je nog afscheid hebt kunnen nemen. Hij lijkt me een toffe gast. |
Goed feestje :cool:
|
Uuuh, whisky hoofdpijn. :s
Mss had ik ggeen koffiemok moeten pakken. |
Wonder boven wonder, ondanks kingzen, schoppen aas en kaartje blazen, ben ik de avond door gekomen op bier. En een heel klein slokje rum. Dikke prima.
|
Citaat:
|
sjonnie wolker.
|
Ja, daar ga je al.
|
muuuuhh. Ik wou d'r dure whiskles niet opmaken.
ik denk trouwens ook dat m;n bijna lege maag er ook voor zorgt dat t allemaal wat harder inslaat als gepland. Ik zou hier zo in slaap kunnen pleuren, want ik lig op zon lekkere leren relaxfauteuil/stoel, maar m;n moeder hoeft me morgen niet zo aan te treffen. uuugh. |
Citaat:
|
Citaat:
Stefenootje 36 Little Phoebe 32 Noedelhap 31 Absinthe 29 egon 28 Uice 28 Rode Panda 26 Macrador 25 Jaeger 24 Lucky Luciano 22 Dobermann 20 *Miekje* 17 .sann 15 Moz 15 Trimm Trabb 13 Paranoide 13 Schrödinger 12 Pippeloen 12 White Trash 10 lentekriebel 9 Repelsteel 8 Martiño 8 Lorelei 6 Mephisto 4 mijamoto 4 Tink* 3 Signy 2 Rationeel 1 Commendatore 1 Dark Phoenix 1 Elmp 1 IKBENBABSWEL 1 |
Mephisto 4
mijamoto 4 kkgeil |
Kak! Ik kan niet slapen. Heb uit verveling al 2 beltonen gemaakt :d(n)
|
er lag hier weer van alles op de vloer door die lompe kut van een pioen -_-
|
gvd ik kak in mijn broekje van spanning bij flikken maastricht :bloos:
|
ja hoor waarom gaan ze nou weer gespreid zoeken naar een gevaarlijke gek :rolleyes:
|
omg daan is zoooo slim :| waarom zien die stommelingen niet dat niks is wat het lijkt wat hij doet :mad:
edit : fijn, volgende week weer een gewoon moordzaakje. wat is deze serie toch verschrikkelijk goed <3 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Ik begrijp het ook ;) En wil ook roddels, als die er zijn :p
|
Godsamme, wat een drama in Amerika ook weer met die schietpartij. -o-
|
Topic maakt de titel waar, saai :y
Trusten |
ik : sam, jij weet toch wel dat jezus niet echt bestaat he?
sam : ja daar ben ik dus laatst achter gekomen. Ik heb een verhaal gelezen wat ik helemaal niet geloof en nu geloof ik dat allemaal niet meer. Ze zeiden dat Jezus water in wijn ging veranderen, dat kan helemaal niet. Dat kan alleen als je een soort aanmaaklimonade als wijn hebt. En in de bijbel staat ook dat God de planten en bomen heeft gemaakt, maar dat is niet waar want die zijn gewoon zo gegroeid. Ik heb hem geprezen om zijn kritisch denkvermogen. Sta hier echt van te kijken maar het doet me zeer veel deugd dat hij die conclusie zelf heeft getrokken :y |
Ongelovelijk :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Goed, aankleden en deze crappy dag zo snel mogelijk afsluiten! (Y) |
sam :cool: (y)
|
Morning :)
|
sann :cool: (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Het was niet de chilste nacht aller tijden, maar ach
|
Baby wilde niet slapen?
|
Nee, het was brullen tot een uur of vier.
|
Oei (N)
|
Maar daar staat tegenover:
Spoiler
|
Citaat:
|
:cool: Vet nummer.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:07. |