![]() |
White Trash vs. Steve Busaaimi #1274
Fight, fight fight!
|
:cool: Leuke titel.
Maar ik ken heel vaak mensen niet, dus meneer Buscemi moet dat niet te persoonlijk nemen :O |
@Etmakas: 's 'n acteur natuurlijk ;)
|
Dat was veel sneller dan goed voor je :D
|
@Absinthe: Zag je eruit als een mocrootje ofzo? :D
|
.sann 69
Stefenootje 39 Absinthe 32 Pippeloen 28 Rationeel 28 Little Phoebe 27 Etmakas 24 White Trash 23 Schrödinger 20 Dobermann 19 Carn 17 Lucky Luciano 17 Noedelhap 17 Rode Panda 14 Mephisto 13 Lorelei 12 egon 12 Trimm Trabb 9 Martiño 9 Sherlock 9 Commendatore 7 *Miekje* 7 Moz 7 Doux 6 Sarah 6 Paranoide 6 Uice 5 mijamoto 4 Jaeger 4 Tink* 4 CreativeMusic 2 Missy 1 Rivka 1 Elmp 1 Ymir 1 IKBENBABSWEL 1 |
Citaat:
|
:(
|
Citaat:
|
Awwwh, kusje Eric!
edit: Ik zie dat Cusackerige ook wel in Carn, maar dat vind ik alleen maar een compliment, want Cusack is heet. |
Al ben jij natuurlijk wel duizend keer heter carn :o
|
Carn en ik zijn miljoen keer heter :bloos:
|
Citaat:
|
En Absinthe, Tara Elders heeft ook wel eens een Marokkaanse gespeeld geloof ik, en zij heeft ook een LELIEBLANKE huid en donker haar ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Paus: seksles tast religieuze vrijheid aan
Gepubliceerd: vandaag 15:45 Seksuele voorlichting en lessen maatschappijleer in Europa zijn een aanval op de religieuze vrijheid, stelde paus Benedictus XVI maandag in zijn jaarlijkse toespraak tot buitenlandse diplomaten bij het Vaticaan. ,,Ik kan niet zwijgen over nog een aanval op de religieuze vrijheid van gezinnen in bepaalde Europese landen, die de deelname verplichten aan seksuele voorlichting en maatschappijleer'', zei de paus. ,,De lessen zijn zogenaamd neutraal, maar verspreiden in feite een visie tegengesteld aan geloof en juiste redenen''. Volgens Benedictus is dit slechts één van de bedreigingen van de ,,culturele wortels van de identiteit en sociale cohesie van vele naties.'' De paus verdedigde ook het recht van artsen om abortus te weigeren. Hij was dankbaar voor een resolutie hiertoe van de mensenrechtenorgansiatie Raad van Europa. D:D:D;d;;d;D:d;d;d;D::D:D:;d;;D::D;d;:D:DD |
Volgens mij heb ik geen celeb op wie ik echt héél erg lijk, hoogstens een paar waar ik vaag iets van wegheb.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
[/kutgrap] |
@Trimm: nope :D
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik zie de gelijkenis tussen Carn en Cusack eigenlijk niet zo :o
Maar ik ben daar ook niet zo goed in, gelijkenissen zien. Al vind ik Moz wel nog steeds wat weghebben van Julie Delpy. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Oh liefjes, mijn mams is binnenkort jarig en ik zit te denken aan een boek van PostSecret. Zijn die boeken een beetje de moeite waard?
|
Citaat:
Als het ook maar iets te maken heeft met 'the secret' dan nee :D(N) |
Ik heb Submission nooit gezien :o
En ik probeerde niet naar complimentjes te vissen hoor Trimm :p Daarnaast lijk ik altijd nog meer op Andie MacDowell, dát zie ik dan nog wel. |
Citaat:
|
oh jongens, ik heb ze bijna hoor, de foto's!
Myspace degekste. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Even lukraak in het midden aanzetten voor een halve minuut. Ik wist het zeker maar wil graag een second opinion. Ik snap niet dat het niet op internet is te vinden, zo'n scherpe analyse vind ik het nu ook weer niet van mezelf. Film is overigens utterly boring :P |
Citaat:
|
zie fototopic en oordeel zelf of ik een mocro leek of niet :P :D
|
Citaat:
Ik krijg het echt bij elke auditie wel een keer te horen. |
|
:D:D
|
Citaat:
|
Vrouwen zijn zo ontzettend gaaf :D(N)