![]() |
Slechtse game ooit (niet van die goedkope online games)
Wat vindt jij de slechtste game die je ooit hebt gespeeld, en ik bedoel niet de gratis games van funnygames enzo.
|
Battlefield 2. Ik kon echt totaal niet in de manier van spelen komen.
|
Citaat:
Splinter Cell heb ik nooit leuk gevonden. Ik hou niet zo van dat sluipgedoe. |
Als jullie splinter cell en battlefield aankaarten hebben jullie wel héél weinig games gespeeld.
|
Citaat:
Het slechtste spel dat ook echt verkocht word vind ik Bad Rats: The Rats Revenge; een physics spel waarvan de physics niet van werken. |
De laatste Leisure Suit Larry's. Alhoewel ik niet zo stom ben geweest er meer dan één te proberen in de laatste pakweg 10 jaar.
|
Big rigs: over the road
En een game waarvan ik had verwacht dat hij wel ok zou zijn? The Witcher Viel wel echt HEEEL erg tegen maar dat is meer smaak denk ik. |
Duke Nukem Forever
|
Of Light en Darkness. Mooi, maar compleet onbegrijpelijk.En Dreams to reality, veel te veel bugs.
|
|
The Witcher moet je inderdaad liggen ja, persoonlijk vind ik het een erg goed spel maar als het je smaak niet is.
|
Citaat:
|
Niet slechtste spel ooit maar als je Trainz speelt ben je toch echt wel hersendood nabij.
|
Voor de Ps3: Haze en Damnation, echt verschrikkelijk slechte games
|
Citaat:
|
Citaat:
Dan heb je inderdaad gewoon te weinig games gespeelt:D En iemand met een apple logo als avatar moet je volgens mijn sowieso niet serieus nemen;) |
Citaat:
|
Battle Arena Toshinden 3 vond ik een grote teleurstelling.
|
De eerste game die mij te binnen schiet is Rampage: World Tour op de N64. Brr.
|
Citaat:
Het ziet er niet goed uit en lijkt me ook niet bijster leuk. |
Daikatana!
|
Dink Smallwood
|
Citaat:
|
Creatures 3. Een hoop gedoe over wat ze allemaal wel niet hebben gedaan met digitale genen, en de mogelijkheden, en daarna kom je erachter dat de makers het niet nodig vonden om de basis layout het spel voldoende uit te werken dat je zelfs maar een generatie van je fokprogramma in leven kunt houden. Je hebt serieus mods nodig om het überhaupt speelbaar te krijgen.
En X3 Reunion. Je moet er serieus een hele studie van maken om überhaupt de controls te snappen, en eer je ze goed toe kan passen ben je uren verder. Het spel is enorm en goed uitgewerkt, maar als je dan laadtijden van minuten krijgt in de campaign modus, errors die je in de 1e seconde van een missie doen verliezen, en ze alleen maar zwaar irritant klinkende Texanen hebben ingehuurd als stemacteurs... Blergh. Ik heb de campaign uit pure irritatie nooit verder gespeeld dan een kwartiertje. |
Universal Studios voor de gamecube.
Minigames die gewoon te stom zijn, dat het ook niet meer leuk is. Mario is missing. Spel slaat nergens op en Luigi kan niet dood door vijandjes. |
Spore vond ik trouwens echt heel erg slecht.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik vond het als visje ook wel leuk. Toen kwam je op het land en werd het gewoon een heel slechte rts.
|
Citaat:
|
Zover ben ik nooit gekomen want bij dat rts gedeelte was het al uninstall.
|
Citaat:
|
my sims voor de wii
ik heb 'm bij een vriend gedaan en ik wou mezelf vermoorden na 5 minuutjes. oh en elke mario party |
Citaat:
|
k ben persoonlijk niet zo'n van van science-fictions games (en niet omdat ik dan alleen maar verlies;P)
|
Ik ga gewoon even een reeks slechte games opnoemen, in willekeurige volgorde:
Final Fantasy VIII (PSX) - Zit mooi in elkaar, maar was qua gameplay en verhaal volkomen stompzinnig. Phantasmagoria 1 (PC) - Was de eerste keer spelen heel tof, maar ja, toen was ik 13 en niks gewend. Nu terugkijkend zijn de "puzzels" verschrikkelijk dom en geforceerd, en zijn de videofilmpjes 1 grote B-film. Robocop (NES) - Onbestuurbaar, log, lomp en saai. Robocop reageerde op de knoppen als een loodzware mongool met ijs op zijn schoenzolen. Castlevania (Game boy) - Retemoeilijk, en niet in de laatste plaats vanwege de logge besturing en de jerky bewegingen van Belmont. |
Citaat:
|
Citaat:
|
De Half-Life 1 series...
HalfLife 2 zou eigenlijk de eerste versie moeten zijn (qua verhaal en uitwerking) |
Citaat:
Ik heb een hekel aan CoD games en als ik slechtste games hoor denk ik echt niet aan de CoD serie; maar aan echt pure bagger. |
Ik bedoel niet als slechtste, maar HL2 spreekt mij meer aan ;)
Kheb m overigens wel met plezier gespeeld :P |
Citaat:
Het ligt natuurlijk allemaal aan meningen maar als je niet van FPS houd moet je niet direct de meest bekende FPS pakken en hem tot de slechtste bombarderen. Want qua balance, gameplay, funfactor en vooral de vibe is CoD vele malen beter uitgewerkt dan bijvoorbeeld BiA. CoD 2 & 4 zijn bijna meesterwerken en vooral 4 heeft de shooter zoals hij nu is toch wel gecreëerd. |
Volgens mij heb je zijn bericht niet helemaal begrepen, lol.
|
Citaat:
Ach I stick to my point:O |
;)
Nog een nominering van mij: Bad Rats: The Rat's Revenge Cricket Revolution gaming buddies vonden het leuk deze 2 op mijn steam account te giften en oh wat zijn ze slecht. |
Die officiële spellen bij de Olympische spelen van vroeger.
Zo vaak mogelijk op 1 (en soms zelfs 2) knoppen drukken.. En die ouders dachten altijd bij het zien van de hoes "De Olympische spelen, dat moet wel een leuk sportspel zijn" Weet niet of die dingen tegenwoordig beter zijn.. |
Citaat:
Vriend van mij had De game van de laatste zomerspelen dus die is best recent, |
Een of andere RTS was dat, volgens mij Age of Empire II.
|
Citaat:
Citaat:
|
tetris:facepalm:
en de een of andere disneyquiz voor de wii is ook geen bal aan:facepalm: |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:42. |