![]() |
Saairoos Heroes #1275
*O*
|
dan doe je toch iets anders in die koffiekopjes Sann?
|
Blasphemy! Koffiekopjes zijn voor koffie.
|
Conservatievelingen.
|
Ik heb een HOT CHOCOLATE MUG. Die ik dan gebruik voor koffie. Het drinkt zo heerlijk (Y)
|
Citaat:
En goede titel :cool: |
Tijd voor een borrel. Anders kan ik helemaal niet slapen.
|
|
:d
|
Hij kijkt waarschijnlijk zo omdat hij het niet wil laten vallen en niet omdat hij nu pas doorheeft dat hij zo veel ijs heeft.
|
Citaat:
|
Oh trimm de zer00s heroes 11 maart tivoli naamzoek was ook voor jou bedoeld!
|
Slaaptijd, daaaaag.
|
Citaat:
|
Ik moet morgen naar de tandarts, gelukkig alleen om te praten :o
|
zomgorz jongons, moest ik helemaal naar het saaitopic zoeken bij nieuwe berichten, slechte zaak.
|
Bang bang maxwell's silver hammer came down on her head, bang, bang, maxwell's silver hammer made sure she was dead. (8) :cool:
|
De nachtdokter is nu bij mijn moeder. Die ligt al een uur te huilen van de pijn en er komt zo ean ambulance.
|
En ik sta te trillen op mijn benen. Die dokter is echt een trut, zo'n hooghartig ik heb ik leiden gestudeerd type.
|
Ze wordt nu afgvoerd, mijn pa en ik gaan er zo achteraan. Waarschijnlijk moet ze blijven. Godverkut.
|
Sterkte Phoebs, weten ze al wat er is?
|
Ai!
|
Aww, kut hee Phoebs. :(
Wat is er aan de hand? Anyway, heel veel sterkte. *aai* |
Citaat:
en hij was echt hoor. Ohoh, de dingen die ik uitspook... |
ik zet tivoli in mijn agenda!
|
ow en goeeeeeedemorgen lekkere geitenbilletjes van me! *o*
|
hmmmm ik heb in april écht een middelbare-school-reünie, dat gaat mijn ouders vast opvallen :D
|
morning. koffie (Y)
|
Nu thuis om te powernappen. Ze weten nog niks, er zijn foto's gemaakt en ze gaan zo een echo doen.
Ze was wel heel blij met de morfine die de ambulance mevrouw gaf. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Goeiemorgen forum.
|
tink naamzoek. en bedankt he! nu ben ik verslaafd aan zelda! :mad: ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
er is wéér geprobeerd in te breken, deze keer in onze andere gezamelijke ruimte (waar overigens ook alleen oude crap staat). Het is niet gelukt maar ik vind het toch niet zo'n prettig idee :s
|
Politie al ingelicht?
|
Citaat:
Ik snap het niet, van de buitenkant zie je al dat het pauper is, alleen die jaren 80 motief gordijnen al. Snap niet dat mensen denken dat dat iets te halen valt. |
ik zou anti-inbraakstrips aanbrengen en een eenvoudig lampje met bewegingssensor ophangen. het kost niets, helemaal als je het met de buren samen doet, maar het schrikt de boefjes wel af.
|
Citaat:
|
Mijn moeder heeft een gaatje in haar darm (n) en dat dacht ik al, want daar hadden we het al over gehad, dat ze dan echt niet meer kon bewegen enzo.
Dus ze gaan haar opereren en dan zal ze daar een paar dagen moeten blijven. |
Citaat:
Zo'n lampje is wel een goed idee denk ik ja :y, dat ga ik wel even in de groep gooien hier. Citaat:
Citaat:
|
Ja vies hè.
En wat stom inderdaad, dat ze daar inbreken. Die gordijnen zou je nog niet uitzoeken als het 1983 was en je was op lsd aan het trippen. Wat een paupers zeg. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:50. |