![]() |
zon en maan
zuiver licht doorschijnen
druppels in dit o zo twijvelend bestaan weerhoudend donker denken weerlegd schaduwen in mijn aarzelend levensbaan ongenoegend nagalmen van deze pijn weerklinkt en kaatst in dit nog immer strijdend leven, zoals smaad in een baan even glanzend starend om mijn eeuwige zon en maan ----------------- beetje inspiratie..... ik hoop binnenkort weer wat van jullie te lezen.....kben nu erg down...en kan het even niet opbrengen...... sorry |
Kom op he? Ik vind het een heel mooi gedichtje. Word er een beetje stil van..
Wat ik nog wil zeggen. Blijf lachen, ook al gaat het even niet. Sterkte. |
Down is wel het goede woord ja...het is zo depressief...Te depressief zelfs bijna...
|
*doet knuffel-actie ook al weet ze niet tege wie!*
kop op hoor! ik ken het gevoel,je moet gewoon niet verder kijken dan vandaag,dan klauter je heeeel langzaam omhoog,echt waar! kuzz voor jou! |
http://forum.scholieren.com/frown.gif mooi gedicht hoor, maar tja ach laat ook maar
spreek je snel weer |
he ratje, goed gedicht, denk er goed om dat je in dezelfde tijd blijft. (verleden tijd, onvoltooid verleden tijd, tegenwoordige tijd) zorgt dat er een woord in zit die duidelijk aangeeft in welke tijd men zich bevindt, een goed leesvermogen pikt dit zo op, en, kom op, wij dichters zijn wat conceptueler aangelegt dan de rest. keep up the good work
|
brings me back to old times...
en dat is pijnlijk... maar het is allemaal goet gekomen... en dat gebeurt bij jou ook... denk ik.... |
dank jullie wel allemaal
|
Mooi...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:26. |