![]() |
Flesje Draaien
Iemand ervaring? Wat waren de opdrachten? Op welke manier heb je het gespeeld? Met wie? etc etc etc*O*
|
Ik weet nog dat we in groep 8 met zowat de hele klas letterlijk een jongen en een meisje tegen elkaar gedrukt hebben toen ze niet wilden. :D
|
Citaat:
En hallo, spin the bottle is toch gewoon zoenen op wie de fles wijst :confused: of heb ik de nieuwe jonge hippe versie gemist? |
Citaat:
Maar toen was ik veertien/vijftien, hoor. |
Citaat:
|
Wat dan? Stonden er ook kutten op? En speelde je het met een groep?
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Offtopic reacties verwijderd. Zulk soort ongein/topics kan/mag ook op de Kantine.
Ontopic: Ik heb het nog nooit gedaan. |
ik heb wel eens gezien (maar niet gespeeld) dat je een kring maakt van plaatjes, met een mond, of met een ster ofzo. En de mond is dan bijv. gewoon een normale kus, en de ster is een filmzoen bijv.
|
Bij flesje draaien denk ik inderdaad aan de persoon die het flesje draait en waarnaar het flesje staat die moet je een zoen geven.
Of ik wordt ook oud:O |
Citaat:
Heeft er niemand sappige details? |
Combineer het.
Pak dobbelstenen gooi iets en draai daarna het flesje. En dan dobbelstenen van bijvoorbeeld de expo die hebben zat van die dingen. |
Nooit gedaan. Damn, ik dacht toen echt dat ik iets epics aan het missen was:')
|
Citaat:
|
volgens mij kan het ook met zo'n twister draai ding.
|
Citaat:
|
nee ok, maar je als je een fles draait heb je hetzelfde effect als dat ding. maar je hebt wel gelijk. ;)
|
Oh dat deden wij heel vaak toen we in groep acht en de eerste zaten. Met opdrachten en kusjes en knuffels en zo. Eigenlijk vond iedereen het stom, maar niemand durfde de eerste te zijn om dat toe te geven. Het enige memorabele dat er ooit gebeurd was is dat iemand bij een opdracht in de achtertuin waar we het speelden had gepist.
|
Citaat:
|
wel eens gedaan. flesje gedraaid op een feestje van mijn vriendin, 1e klas middelbare school, lekker tonguh met klasgenoten. w00t.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Idd, het hele spel is alleen minder leuk als je niet echt down bent voor tongen met iemand die je niet echt leuk vind.
|
Ik heb wel eens sexy twister gespeeld :bloos:
|
Ok,.. ik bereid me al mentaal voor :D
|
Flesje draaien is toch een spelletje, meestal gespeelt op feetstjes, waarbij de jarige jop iemand moet zoenen?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:18. |