![]() |
Stop die saai! Hij heeft de gleuf van de minister betast! #1277 keer!
:)
|
Ik heb nog nooit Pokémon gespeeld. Hoor ik er nu niet bij?
|
Citaat:
? Citaat:
|
Ja, fijne film <3
|
Ja in Japan is die game al 4 miljoen keer verkocht:D
|
Citaat:
|
Citaat:
Oh the memories. <3 |
Citaat:
Hallo! Wat is je naam ook alweer? Schrödinger Ah oke, dit is je vijand, tevens mijn neefje, wat is zijn naam ook alweer:confused: http://futureoffantasy.com/wp-conten...est-Collar.jpg Ah nu weet ik het weer, hij heet Achtelijk Voordat je avontuur begint mag je 1 van deze pokemon kiezen:
Spoiler
Squirtle, de waterpokemon
Spoiler
Charmander, de vuurpokemon
Spoiler
Bulbasaur, de plant-pokemon Have Fun! |
Aqua Teen Hunger Force is wel <3.
Spoiler
Don't talk, watch! Don't talk, watch! You came here. Watch it. Don't like it? Walk out. We still have all your ****ing money. Do not nudge, kick or jiggle the seat in front of you. I'm sitting there! I am everywhere at once and I will cut you up. If you make out here, I will cut your lips and tongue from your head with a linoleum knifeeeeeeeeee. Do not explain the plot. If you don't understand, then you should not be here. Your money is our money and we will spend it on drugs. Do not crinkle your food wrappers loudly. Be considerate to others, or I will bite your torso and give you a disease. Did you bring your baby? Babies don't watch this. Take the seed outside. Leave it in the streets. Run over it after the show. If I see you videotaping this movie, Satan will rain down your throat with hot acid and dissolve your testicles and turn your guts into snakes. This is copyrighted movie for Time Warner. If I find that you've sold it on eBay, I will break into your house and tear your wife in half. |
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
|
Ik heb ook pizza, hij is over 8 minuten klaar.
|
oeh, das superslecht, zo laat nog veel koolhydraten wegwerken!
Spoiler
|
Citaat:
|
Ik ga zo 'n lekker bakkie soep maken. Of nou ja, opwarmen would be the adequate term.
|
soep rules. fact.
|
Citaat:
|
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Die laatste move maakt juist de hele comic grappig:D:O
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
00:25; prima slaaptijd me dunkt. tabeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
|
Ik ga ook slapen. Film is afgelopen. Trusteeee.
|
Ola! Net Burried gezien, ontzettend deprimerend!
|
Ik geloof niet dat er nog iemand hier rondhangt.
|
Ik ben er toch :p
|
Ik ook hoor! Maar ik ga nu wel :p.
|
Lucky Luciano naamzoek: hoe is het nou met je kabelfetisj afgelopen?
|
ik ben er nog de hele nacht, want ik ga niet slapen!
|
*zwaait naar Trimm*
|
*zwaait terug naar Dobie*
En nu ga ik leren voor mijn TENTAMEN. Aaaargh. |
Oh nou dus je laat me maar weer in de steek? *snif*
|
ziezo de badkamer is weer schoon.
|
Jij gaat rond dit tijdstip badkamers doen?
|
ja ik had tijd en engerie. En nieuwe dasty!!
|
Ja, shit, ik ben ondertussen wel ernstig benieuwd naar Dasty. Alleen hebben we hier geen Wibra in de buurt geloof ik, misschien dat er één in Zevenaar zit. Maar 'ns even aan Sovreze vragen.
|
Citaat:
Wibra in Gelderland : 's Heerenberg Aalten Apeldoorn (adelaarslaan) Apeldoorn (brinklaan) Arnhem (kronenburg) Arnhem (steenstraat = gesloten) Barneveld Dieren Doetinchem Ede Epe Ermelo Harderwijk Heerde Nijkerk Nijmegen (centrum) Nijmegen (dukenburg) Nunspeet Oosterbeek Putten Tiel Vaassen Wageningen Wijchen Winterswijk Zevenaar Zutphen |
Behulpzaam! (y)
Pff ik ben gaar en moe maar ik heb geen zin om te slapen. |
Ik heb echt elke keer zo'n beeld van Pip die met een grote grijns en een te kort jurkje een fles Dasty staat aan te prijzen op een Amazing Discoveries achtige manier.
Wow mensen, het is GEWELDIG! BANG! En het vuil is weg! |
Hehe zo'n Alice in Wonderland meats Hit Me Baby One More Time-outfit :D
http://english149-w2009.pbworks.com/...ore-time-1.jpg + http://www.scavengeinc.com/images/Pr...nd-costume.jpg edit: Eigenlijk zijn ze wel hetzelfde :s |
http://www.strokersdallas.com/wp-con...aning_girl.jpg
:D "Ik sprayde met Dasty en BANG! zelfs m'n kleren verdwenen! Denk u eens in wat Dasty voor uw vette afzuigkap kan doen!" |
*lacht hardop*
Nou, als dat schaapje daarmee die muur achter haar moet schoonmaken komt ze wel het e.e.a. aan schuursponsjes tekort. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:23. |