![]() |
School Betoog
hallo mensen,
ik ben I.Smit en heb maar ongeveer maar 1 vraag... games goed of slecht en waarom? pls react... greetz I.Smit |
overall goed, tenzij dit teveel gebeurt.
pluspunten is verbetering in hand-oog coordinatie sneller herstel luioog (zo'n 40x sneller) verbetering engels (drastisch) relatief goedkoop (paardrijden, efteling, wielrennen allemaal duurder) relatief ongevaarlijk (uitgaan drastisch meer kans op letsels ed) minpunten vaak benoemd; achterstand sociale vaardigheden; true. Maar rond leeftijd 12 - 14 is msn wel weer juist de manier om sociale contacten te ontwikkelen; zij durfen dit irl niet, via msn wel. kans op verslaving, hetgeen vooral gevolgend heeft voor bovenstaande aspect. vaak gezegd dat ongezond is, hetgeen eingelijk niet juist is, het is niet gezond, maar maakt het niet per see ongezond. Meer neutraal ~.~. beperkt ontwikkeling algemene kennis; al hoeft dat niet per see als ook nog nieuwswebsites ed worden bekeken. |
zijn er ook mensen een tegenstander van games?
ik heb genoeg voor...maar tegenstanders vind je neit op het internet. en ook waarom als het kan. |
Ik heb ook een betoog gedaan met NL over games, dat ze goed zijn voor je enzo. Ik ben pro-game.
|
Citaat:
|
Ik had als pluspunten dat sommige games de reactie tijd verbeteren enzo, en dat is handig voor piloten. Simulaties zijn in principe ook een soort van games, dus bijv. de echte diepgaande flight simulators, train simulators enz. Allemaal handig voor bepaalde beroepen. En m'n Engels is verbeterd door the Legend of Zelda op de N64 (lekker oud), en m'n Duits door Turok op dezelfde console. Maar men kan er verslaafd aan raken enzo, maar het is dus eiegnlijk: Gamen mag, maar doe HET (ha ha) met mate.
|
Citaat:
Doe eens een rondvraag op een verjaardag, ga de kroeg in, op de sportclub etc. Daar vind je tegenstadners. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:45. |