![]() |
Family Guy
http://www.wvah.com/programs/familyguy/cast3.jpg
:D Wie kijkt hier ook altijd naar? Echt heel gaaf plot in het kort: - Peter Griffin(vader) - alles behalve een goede vader - Lois Griffin(moeder) - Vrij normale moeder die alles doet om een "normale" gezin te zijn - Meg Griffin(dochter) - hoogbegaafd en zo onpopulair als het maar kan, vergelijkbaar met Daria - Chris Griffin(zoon) - een dikke knul die net gaat puberen en last heeft van een aap in z'n kast :D - Stewie Griffin(baby) - is een van de leukste tekenfilmkarakter ooit. een hoogbegaafde baby die moordneigingen heeft, vooral gemunt op z'n moeder, meesterlijk. Niemand kan hem verstaan alleen de kijker en hondje Brian. - Brian(de hond) - Brian is echt vaag, hij kan praten en is wel het verstandigst in de familie. Hij verstaat Stewie en kan met hem praten, Brian kan ook met de rest van de familie praten behalve Stewie, vrij ingewikkeld hehehe elke werkdag op Net 5 rond 16:30 |
Ik kijk het alleen als ik zit te zappen :)
|
JAAAA! *heerschendheid alom* Geweldige humor :)
|
Simpsons Rip-Off, maar wel een erg leuke, vooral door de vele "pop-culture references".
|
Ik dacht eerst, goedkope Simpsons na-aperij, maar dit roeleert ook enorm!
"Meg, I'm thinking of a word and it's not pussy." "I don't now." "It was pussy!" ---------------------------------------------------------------------- "Okay, I'm thinking of a word again and this time it's really not pussy." "Is it pussy?" "AAAH! GET OUT OF MY HEAD!GET OUT OF MY HEAD!" :D Meg roelt, lekker ding |
I don't now moest i don't know zijn, dat jullie niet denken dat ik achterlijk ben maar mijn toetsenbord is kut.
|
Kvind 't zo gaaf dat ik m'n werkrooster erop heb aangepast, zodat ik om half vijf thuis kan zijn voor family guy :)
die stewie is echt geweldig :cool: |
JAAA! DIE BABY!!!! whahahahaaha!! Sorry maar die is echt wijs ..
Dits echt coel :D |
ik ga het ook maar is kijken ... enigste tekenfilm die ik 100% kan waarderen is Invader zim
|
Ja da's kikke.. helaasch kan ik dat nie zien...
|
Dit is echt über-meesterlijk, alleen jammer dat het herhaald word.... :( Maar Stewie rules echt. :D
|
Ik dacht dat ze Stewie wel verstonden maar gewoon niet serieus namen, echt een schatje trouwens. Gave serie, leuker dan the Simpsons.
|
Citaat:
|
Citaat:
(eerder gehoord bij "Married.. with children" maar het gaat om het idee, en de uitspraak doet het em) |
echt stoere absurdistische leuke serie :D
Die aflevering dat de dood zijn enkel verstuikt had was erg droog :D |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:08. |