![]() |
Verleden vergeten moelijker dan gedacht..
Bedankt voor de reactie's
kwil graag topic sluiten ik weet alleen niet hoe? |
Ik kan begrijpen dat je het idee hebt dat ze een slet is (imo iig wel) maar wat is het grote probleem, wat is je angst of reden tot frustratie, je zal niet je hele leven alleen maar met maagden kunnen hebben...
|
Had je laatst niet ook al zo'n topic?
In ieder geval zul je voor jezelf moeten bepalen wat belangrijker is. Dat jij een relatie hebt met haar of dat jij op veel gebieden niet haar eerste bent. Als je graag een meisje wil waar nog niemand aan heeft gezeten moet je een ander meisje zoeken. Als je graag met dit meisje wil blijven moet je je er overheen zetten. Waarom vind je het zo erg dat jij niet haar eerste bent? |
Zulke meisjes zou ik sowieso niet vertrouwen, zeker niet als ze 14 zijn. Als er al 5 jongens zijn geweest die aan haar borsten hebben gezeten en wat je allemaal nog meer vertelt. Of mis ik iets? Is het tegenwoordig normaal dat er meisjes van 14 zijn die al zo'n relatie hebben gehad met 5 verschillende jongens?
Maar dat is mijn mening en daar vroeg je om ;) |
Ik ben het eens met Mr.Mark
|
Ja ik vetrouw haar nu echt 100% we zijn al 4 maandjes samen maar het zit me gewoon niet lekker en dat is allemaal gebeurd in de 13e jaar want ze is net 14 geworden :S
Ze heeft er al een paar x echt hard om gehuild omat ik zeg dat ik er niet meer tegen kan. |
Heuj ik had hier een comment op met mijn mobiel, maar hij is foetsie. Hier dan alsnog:
Citaat:
|
Ik vind je nogal aanstellerig, eerlijk gezegd. Of je vindt je vriendin leuk om hoe ze is, en daar hoort haar verleden bij, of je vindt het niets en kapt er mee. Als je iemand wil met wie alles nieuw is, had je iemand anders moeten kiezen. Achteraf kun je daar geen klap meer aan veranderen. Het klinkt bijna alsof je het vooral vervelend vindt dat andere mensen aan jouw 'bezit' hebben gezeten, want als het om háár ging, dan zou je moeten begrijpen dat zij zo is als ze is om wat ze in het verleden al dan niet heeft gedaan en is overkomen.
|
Ja ik kan nooit meer zonder haar echt niet zij ook niet zonder mij ze doet nu echt ze der best we spreken nu al 4 maanden lang elke dag met elkaar af met de feestdagen zijn we samen geweest dit is precies zoals zij hetw ilde alleen in het verlede probeerde ze zo aandacht te krijgen maar die gozers deden he alleen daarom,, kvind het fijn om et horen dat ik me aanstal ebdankt voor jullie reacties!(y)
|
Ik vind het niet normaal en erg slettig als je als meisje van veertien al zo veel ervaring hebt, maar wie ben ik. Ik ken je vriendin niet eens.
Wat ik ook vind: iedereen maakt fouten. Dit is dan waarschijnlijk een fout die zij heeft gemaakt, en daar heeft ze spijt van maar er is niets meer aan te doen. Moet je haar er dan mee lastig blijven vallen? Nee. Als ze spijt heeft en niet meer zo zou doen en weet ik wat, dan maakt het toch helemaal niet uit wat haar ervaringen in het verleden zijn? Als ze jouw grenzen maar respecteert en trouw is aan jou, lijkt er helemaal geen probleem te zijn. |
(y)
Citaat:
|
Citaat:
|
het verleden is gepasseerd
je kan enkel nog iets aan de toekomst doen. als je ze graag ziet en goed behandeld ben je misschien de laatste die dat doet. die laatste zin is mss wat overdreven, maar ik wil maar een punt maken. iemand die eens in de gevangenis heeft gezeten voor doodslag en zijn leven wil beteren krijgt ook graag een nieuwe kans (ik overdrijf graag :p). het is aan jou om te beslissen of jij haar een kans wil geven. je hebt iets met haar in het heden, niet in het verleden. en jij moet kiezen of je ook in de toekomst nog iets met haar wil hebben. |
Het verleden vergeten is inderdaad moeilijk, geloof me ik weet het. Je kan er gewoon niks aan doen. Je moet je er gewoon niet zo mee bezig houden en doorleven. Dan denk je er steeds minder aan!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:24. |