Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=10)
-   -   presentatie engels (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1824653)

Duckdoggy 14-01-2011 14:53

presentatie engels

Hoi,
ik weet dat dit heel erg laf klinkt maar ik moet een presentatie houden voor engels en ik heb werkelijk geen flauw idee waarover.
de presentatie moet ongeveer 3 minuten duren.
Ik heb bij technologie al een presentatie gehouden over mijn hobby die erg uitgebreid was waardoor ik niets meer in die richting kan zoeken.(ik had die presentatie gehouden over tekenen maar ook n groot gedeelte streetart etc erbij verteld)
En veel onderwerpen wordt moeilijk over gedaan door de rest van de klas.
Weet iemand misschien een onderwerp?
Greetzzzzzzzzz

Michelleexx 14-01-2011 15:21

Ligt er een beetje aan in welke klas/welk niveau je zit.

Duckdoggy 14-01-2011 15:46

ik zit nu in 3vmbotg+

Michelleexx 14-01-2011 15:53

Oke, lastig. Wat voor een soort onderwerpen hebben je klasgenoten?

Azèche_oud 14-01-2011 17:12

De ontwikkeling van bruine bonen of iets dergelijks.

brands 14-01-2011 17:41

3 minuten is wel kort :). Weet niet hoe goed je Engels is! Maar je zou ook een Engels artikel kunnen nemen over een onderwerp dat je interesseert en daarover een presentatie geven.

Gr. Brands

kyky 14-01-2011 17:58

Citaat:

Duckdoggy schreef: (Bericht 31267518)
Hoi,
ik weet dat dit heel erg laf klinkt maar ik moet een presentatie houden voor engels en ik heb werkelijk geen flauw idee waarover.
de presentatie moet ongeveer 3 minuten duren.
Ik heb bij technologie al een presentatie gehouden over mijn hobby die erg uitgebreid was waardoor ik niets meer in die richting kan zoeken.(ik had die presentatie gehouden over tekenen maar ook n groot gedeelte streetart etc erbij verteld)
En veel onderwerpen wordt moeilijk over gedaan door de rest van de klas.
Weet iemand misschien een onderwerp?
Greetzzzzzzzzz

RAWRR__ 14-01-2011 19:53

Een bepaalde ziekte
Mode van toen en nu
Kindermishandeling
Hippies
Engeland
Abortus
Diabetes
Misschien iets over de opleiding die je hierna wilt gaan doen?

Duckdoggy 14-01-2011 21:10

De onderwerpen van mijn klasgenoten weet ik niet er zijn wel twee presentaties over justin bieber:'(alleen mijn muziekstijl( the black Eyed Peas) wordt niet echt geaccepteerd door mijn klasgenoten
De onderwerpen van rawrr zijn wel interessant maar denk ik iets te ingewikkeld te begrijpen voor mijn klasgenoten ookal is mijn eigen engels best goed

Apate 14-01-2011 21:36

Een toekomstige opleiding kunnen ze toch best begrijpen? :) En ik vind eigenlijk dat als jij iets kan vertellen in het Engels, je klasgenoten het ook moeten kunnen begrijpen. Jullie werken toch allemaal op hetzelfde niveau? Dan kun je docent je moeilijk een slecht cijfer geven als je engels gewoon is ;).

En je zou natuurlijk altijd nog een keer een presentatie kunnen houden over tekenen. Anders neem je je eigen tekeningen mee, en vertel je daar wat over?

Duckdoggy 16-01-2011 17:51

ik heb inmiddels besloten dat het toch maar graffiti wordt, maar richt me daarbij ook op de meest beroemde graffiti kunstenaar(Banksy dus)

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:25.