![]() |
Condoom Vraag
Heey mensen, ik heb ff een vraagje
Ik heb werkelijk geen idee wat voor maten condooms er zijn, en hoe je kan kiezen welken maat het best bij jou past? |
Je hebt bij condoomfabriek normaal, XS en XL. Als ik jou was zou ik normaal proberen en als het echt te groot of te klein is probeer dan wat anders.
|
Ah ok, ik dacht dat het small, medium, large, extra large, enzo was
Maar is dat ook het geval als je het gewoon bij een avond winkel koopt? of een supermarkt |
Ik _denk_ dat je bij een reguliere winkel ook alleen maar normaal en XS/XL hebt.
|
lijkt mij best kut om xs te moeten gaan halen
|
Citaat:
|
Is ergens niet een soort vuistregel te vinden waarmee je kan bepalen welke maat je nodig hebt?
|
Citaat:
Je omtrek/3.141=je breedte dus het condoom moet ietsje smaller zijn. Mysize heeft ze echt in alle maten, van partyaugurkje tot model ''Mr Ed'' |
Condooms zijn erg rekbaar, 90% van de mannen kan prima uit de voeten met condooms in 'normale' maten. Dus ik zou dat eerst proberen en mocht je penis daarbij paars en afgekneld raken, dan kun je nog altijd over naar een grote maat of als het condoom afglijdt, naar een kleine maat.
|
Citaat:
|
nou al je er bij de winkel voor schaamt, denk dan aan het genot later
|
http://www.independent.co.uk/multime...d1_509125t.jpg
Ter illustratie :) |
ja welke is dan welke maat?
|
Citaat:
49, 53, 57 mm enz. houdt telkens de nominale breedte in, dus 98, 106 en 114 mm omtrek, nou moet je een condoom iets (een cm of zo?) smaller nemen dan de omvang van je piemel, anders glijdt ie af. |
Citaat:
53 is zeg maar de ''standaard'' maat. Ik vindt het persoonlijk geweldig dat er eindelijk een merk is die eindelijk condooms in maten maken(y) |
alleen als je een pinkie hebt of een leuning van meer dan 22 cm moet je je zorgen gaan maken over of de standaard condooms nog wel volstaan of niet. volgens mij zit sarah met 90% aan de krappe kant en is het eerder 98% die aan standaard condooms genoeg hebben.
|
Je zou maar die van 64 mm nodig hebben. Dat past toch niet in je broek!
|
Dan moet je uitkijken als je hurkt, anders piept hij er aan de achterkant weer uit :facepalm:
:D |
Citaat:
|
die van 47 mm past maar net over je hoofd
|
Citaat:
|
Citaat:
|
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:25. |