![]() |
de multiculturele samenleving (HELP)
Hallo,
voor school moet ik meer zien te weten te komen over de multiculturele samenleving. Ik heb de onderzoeksvraag: 'Is door de multiculturele samenleving de criminaliteit gestegen?' Wat denken jullie? Merci |
Voor:
-een gedeelte van de buitenlandse nederlandinwoners komt uit oorlogsgebied waardoor zij misschien zoveel hebben meegemaakt dat ze het gevoel hebben zichzelf te moeten verdedigen waardoor ze sneller overgaan tot geweld Tegen: -het is nooit bewezen -nederlanders vallen minder op omdat hun geweld vaak minder gericht is op politiek,oorlogsgeweld of geloof en je hoort er minder over op tv |
Voor:
Ik denk dat wij als geboren Nederlanders af en toe toch met een scheef oog kijken naar mensen met een andere komaf en dat dat actie reactie oplevert en daaruit volgt dan geweld.. Tegen: - Het zijn altijd groepen die het voor de goeie mensen verzieken. Het is nooit dat gelijk bijv. Marrokanen gelijk allemaal crimineel zijn, want dat is ook niet met Nederlanders. Stel je hebt een blanke die een overval pleegt zeggen we ook niet meteen ja al die blanken zijn criminelen dus kunnen we ook niet zeggen van mensen met een andere komaf. Verder ben ik het ook eens met de beredenering van DuckDoggy |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:15. |