![]() |
Treinreizen is saai, dus pak een vibo erbij #1281
En verder.
|
*bzzzzzzzzzzz*
|
;x
|
Treinreis en vooral ook het feest van Timo overleefd. Wat was het gaaf en vreemd en wat niet al <3
|
|
Winkelwagentjes <3.
|
Titel :D
|
Hoe Jan Smit zingt :'''') Echt vreselijk.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ze heeft 'beloofd' dat ze met een nieuwe account terug zou komen :o
Dominque Sneeuwvlokje naamzoek. |
<3333333 *o*
|
Fucking hell, ik luister naar het radioprogramma van Jarvis Cocker en echt elke keer als die man ook maar een woord zegt, beginnen m'n eierstokken spontaan te ratelen.
mmmmsexyvoice. |
Wie is Dominique? Waren er nou alleen maar forumers op dat feest? :D
|
Citaat:
En ehhh, nee :D (n) Zo groot is het forum niet. |
Citaat:
|
Dominique is een verwijderdemaarwelmeelezende onzinner en tof
en :D er waren echt te veel mensen |
Citaat:
|
Oh en ik ben door mijn oude bestanden van m'n eerste laptop aan het bladeren, die ik, zonder dat ik het wist (:confused: ) allemaal op mijn computer heb staan, hilarisch :D
|
|
Citaat:
|
Zometeen BzV :cool:
|
Zometeen foto's van gister *huiver*
|
Het fototopic staat wagenwijd voor u open!
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik luister powermetal :bloos: :(
|
omfg :D:D:D:D:D(N)
|
:D:D:D:D:D:D:D<3
ik hou ook van jou Sann :p (dat kun je op de foto's wel zien ;) :D :p) |
Hallo allen! Mijn vader is nog niet thuis en volgens mij zouden we samen gaan eten. Ik gooi wel een pizza in de oven.
Oh en goed nieuws *O* mijn moeder mag waarschijnlijk dinsdag (mijn verjaardag dus) naar huis! |
Citaat:
|
Ja zeker (Y)
|
Boer Marcel @ BzV: "Ik heb stiekem altijd al gewenst dat er een vrouw bij zou zitten wiens man overleden is" zegt ie even doodleuk tijdens een onderonsje met Kenya :D:facepalm: Echt WTF. :D:D
|
Echt he? :D :facepalm:
Ik vrees een beetje dat Berber weg moet straks. Jammerlijke keuze dan, van Frank. |
Citaat:
|
Citaat:
Ohh, aan mijn linkeroor covert mijn zusje héél vals Christina Aguilera en aan mijn rechteroor zingt mijn broertje héél hard mee met Metallica. Ook vals. Het is echt zo 'If I had just one more daaahaayyy - DEVIL IS WWAAAAIIITTTIII - Ohhh ohhho hhh I'm saaaaaad and tiiiiii - TUDUDUDUDUDUDUD - *mineurakkoord**mineurakkoord* Ooohooohh - TU TU TU PI PIEWPIEWPIEWWWWWWW DEVIL YEAH - everythiiihiiing I just couldn't doooo' :(:D |
Marcel is echt een sukkel. Eentje zegt dat ie verliefd is, en gelijk gaat Marcel aan de anderen vragen: "goh, en, ben je al verliefd?" :facepalm:
|
lalalala
|
hoobopbopbop shangalangalang...
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
maar eerst: |
Citaat:
Citaat:
|
fuck yeah een zelfgemaakte, warme appelbol uit de oven met spijs en suiker en alles <33
|
You need a fucking kick up the ass for being a bitch cunt golddigging whore with a pussy son!
:cool: |
Het is weer zover! Pippeloen naamzoek ;)
Op viva is er weer een topic in de trant van 'hoe vaak douche jij', 'hoe lang doe jij met je handdoek'. Dit keer is het: hoe lang doe je met je kleren. De meerderheid doet een broek na 1 of 2 keer dragen in de was! :eek: Dat is toch totaal niet nodig, of ben ik nou heel erg vies? |
Het tegenovergestelde kan ook: ik heb hier een spijkerbroek waarbij op het kaartje werd aangeraden om hem zo min mogelijk te wassen, het liefst eens in de paar maanden.
Nou dat dacht ik toch mooi even niet.:p |
Ik kan niet bedenken wat er zo vies is aan een broek dat je hem na 2 keer dragen alweer moet wassen.
Superzonde van je kleding, en, daar ben ik weer hoor, van het water. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:40. |